xindrum Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 For oss heldigriser som allerede har fått Forza Motorsport 2 har sikkert spilt en hel del allerede... Derfor tenkte jeg å lage en tråd på forumet som gjelder kjøp og salg av "norske" biler... Derfor tenkte jeg at hvis man har en bil eller to å selge, kunne man for eks. legge ut bilde av bilen samt informasjon på forumet slik at det blir lettere for oss normenn å vite hvor bilen kommer fra, og bedre bilder samt beskrivelse av bilene. Tråden er også åpen for råd om biler, løp, penger og diverse.. Skal om litt legge ut noen biler jeg selv har laget, så får vi se hvordan interessen for tråden utvikler seg.. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Stilig! Xbox 360 og Forza 2 blir kjøpt på lørdag eller tidlig neste uke. Eg kommer til å bli aktiv i denne tråden Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Salg og kjøp er ikke tillat på dette forumet! *rapportert* Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Stilig! Xbox 360 og Forza 2 blir kjøpt på lørdag eller tidlig neste uke.Eg kommer til å bli aktiv i denne tråden 8782940[/snapback] ikke jeg Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er allerede en tidligere tråd om dette akkurat dette. Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Første bil blir lagt ut for "salg" i dag. Toyota Supra RZ Car Value: 184,000 CR Car Class: U Preformance Index: 999 Drive Type: RWD Power: 652kW Torque: 962 N-m Curb Weight: 1,126 kg Acceleration: 7.1 Top Speed: 7.7 Braking: 6.3 Handling:: 6.1 Rarity: 7.3 N.B: Vinyl pakken er låst til bilen! Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Det er allerede en tidligere tråd om dette akkurat dette. 8784540[/snapback] Den tråden tar ikke opp det jeg prøver å få frem, nemlig å legge ut norske biler til norske intereserte også videre... Denne tråden skal samle alle de norske kjøperne/selgerne på et sted... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det ikke mulig å få endret fra Kw til hp i spillet? slik at du slipper å regne det ut hele tiden? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det ikke mulig å få endret fra Kw til hp i spillet? slik at du slipper å regne det ut hele tiden? 8785606[/snapback] Til tross for Altzeimer-light er jeg rihimelig sikker på at det første Forza hadde mulighet til å vise både Kw og hp. Ikke et menyvalg, men noe man fikk sett på to forskjellige oversikter i garasjen. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Testet ut auksjonen i går og er litt småfornøy med bilen som jeg fikk kjøpt for en billig penge Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det ikke mulig å få endret fra Kw til hp i spillet? slik at du slipper å regne det ut hele tiden? 8785606[/snapback] Hvis det er som i 1-ern kan du få se HP, men da må du tåle å ha speedometeret i miles i stedet for km/t Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvordan gjør man kw om til hp egentlig? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hvordan gjør man kw om til hp egentlig? 8786652[/snapback] Tror man ganger antall kw med 1,36! Min bmw har 110kw,som da er 150 hk. Så jeg tok 150 delt på 110 som da er 1,36. Tror dette blir sån ca riktig Eller du mente vel kansje hvordan man forandrer om kw til hp i spillet Hehe.. Endret 5. juni 2007 av The StigMeister Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nei, du svarte på spørsmålet mitt. Takk Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hvordan gjør man kw om til hp egentlig? 8786652[/snapback] Tror man ganger antall kw med 1,36! Min bmw har 110kw,som da er 150 hk. Så jeg tok 150 delt på 110 som da er 1,36. Tror dette blir sån ca riktig Eller du mente vel kansje hvordan man forandrer om kw til hp Hehe.. 8786694[/snapback] Close... Kilowatts (kW) ---> Horse power (hp): kW x 1.341 = hp andre veien... Horse power (hp) ---> Kilowatts (kW): hp x 0.7457 = kW Endret 5. juni 2007 av BioNor Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Enkleste måten er Google. bare google 'x kW in hp' Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Testet ut auksjonen i går og er litt småfornøy med bilen som jeg fikk kjøpt for en billig penge 8786073[/snapback] ' Hehe.. Den var genial da Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det sånn at man kan designe bilene fult selv, hver minste detalj.. og "selge" de ? vanskelig å lage sånn simpsons trynet fks ? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med å trykke "Y" i menyen du har når du ser KW så ser du hva det er i HP i stedenfor å sitte med kalkisen. Kanskje litt mange som ikke gidder lese info'en på skjermen? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det sånn at man kan designe bilene fult selv, hver minste detalj.. og "selge" de ? vanskelig å lage sånn simpsons trynet fks ? 8787901[/snapback] Kort sagt: Ja. Det var flere biler på auksjonen men utrolig bra design, men de ble litt for dyre for meg. Noen biler var lakkert med anime-figurere og en annen med smurfene på Værste av alt er at dette bare er starten. Tror vi kommer til å så noen nokså utrolig lakkeringsjobber på auksjonen. Om det er vanskelig eller ikke vet jeg ikke. Sikkert ikke så vanskelig hvis man har talent for det, noe ikke jeg har. Jeg kommer i hvertfall ikke til å prøve meg på noe som ligner på The Simpson-bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå