Gå til innhold

Forza 2 Norwegian Car Auctions


Anbefalte innlegg

For oss heldigriser som allerede har fått Forza Motorsport 2 har sikkert spilt en hel del allerede...

Derfor tenkte jeg å lage en tråd på forumet som gjelder kjøp og salg av "norske" biler...

 

Derfor tenkte jeg at hvis man har en bil eller to å selge, kunne man for eks. legge ut bilde av bilen samt informasjon på forumet slik at det blir lettere for oss normenn å vite hvor bilen kommer fra, og bedre bilder samt beskrivelse av bilene.

 

Tråden er også åpen for råd om biler, løp, penger og diverse.. :cool:

 

Skal om litt legge ut noen biler jeg selv har laget, så får vi se hvordan interessen for tråden utvikler seg.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første bil blir lagt ut for "salg" i dag. :)

 

Toyota Supra RZ

Car Value: 184,000 CR

Car Class: U

Preformance Index: 999

Drive Type: RWD

Power: 652kW

Torque: 962 N-m

Curb Weight: 1,126 kg

Acceleration: 7.1

Top Speed: 7.7

Braking: 6.3

Handling:: 6.1

Rarity: 7.3

 

N.B: Vinyl pakken er låst til bilen!

post-98474-1180997422_thumb.jpg

post-98474-1180997430_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det ikke mulig å få endret fra Kw til hp i spillet? slik at du slipper å regne det ut hele tiden?

8785606[/snapback]

 

Til tross for Altzeimer-light er jeg rihimelig sikker på at det første Forza hadde mulighet til å vise både Kw og hp. Ikke et menyvalg, men noe man fikk sett på to forskjellige oversikter i garasjen.

Lenke til kommentar
Hvordan gjør man kw om til hp egentlig?

8786652[/snapback]

 

 

Tror man ganger antall kw med 1,36! Min bmw har 110kw,som da er 150 hk. Så jeg tok 150 delt på 110 som da er 1,36. Tror dette blir sån ca riktig :cool:

 

Eller du mente vel kansje hvordan man forandrer om kw til hp i spillet :p Hehe..

Endret av The StigMeister
Lenke til kommentar
Hvordan gjør man kw om til hp egentlig?

8786652[/snapback]

 

 

Tror man ganger antall kw med 1,36! Min bmw har 110kw,som da er 150 hk. Så jeg tok 150 delt på 110 som da er 1,36. Tror dette blir sån ca riktig :cool:

 

Eller du mente vel kansje hvordan man forandrer om kw til hp :p Hehe..

8786694[/snapback]

 

Close...

 

Kilowatts (kW) ---> Horse power (hp): kW x 1.341 = hp

 

andre veien...

 

Horse power (hp) ---> Kilowatts (kW): hp x 0.7457 = kW

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Er det sånn at man kan designe bilene fult selv, hver minste detalj.. og "selge" de ? vanskelig å lage sånn simpsons trynet fks ?

8787901[/snapback]

Kort sagt: Ja.

 

Det var flere biler på auksjonen men utrolig bra design, men de ble litt for dyre for meg. Noen biler var lakkert med anime-figurere og en annen med smurfene på :p Værste av alt er at dette bare er starten. Tror vi kommer til å så noen nokså utrolig lakkeringsjobber på auksjonen.

 

Om det er vanskelig eller ikke vet jeg ikke. Sikkert ikke så vanskelig hvis man har talent for det, noe ikke jeg har. Jeg kommer i hvertfall ikke til å prøve meg på noe som ligner på The Simpson-bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...