Krissern_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Har plutselig fått et veldig... Nei, UTROLIG plagsomt problem. Når jeg sitter ved pcen (enten med spill eller desktop) så slutter musa plutselig å reagere... eller den reagerer, reagerer ikke, reagerer, reagerer ikke med rundt noen tiendelers mellomrom. Den lagger på en måte. Musa er en to år gammel lasermus fra Fujitsu Siemens. Ikke gamer-mus. Kan det ha noe med at den er gammel å gjøre? Tastaturet, som også er trådløst, funker helt fint. EDIT: Merket nettopp at dette skjer hver gang jeg holder inne ctrl og velger flere filer på en gang... Har det kanskje ikke noe med musa å gjøre? Endret 4. juni 2007 av Krissern_ Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg kjøper en ny mus nå (Microsoft Intellimouse Explorer 3.0) et spm: Da jeg kjøpte pcen fikk jeg med trådløst tatatur og mus som bruker samme mottaker. Når jeg nå bytter ut musa, men ikke tastaturet... Kommer jeg da til å få noe problemer med en eller annen konflikt mellom to muser eller lignende? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Regner med du har skifta batterier i musa? Du kan jo prøve å flytte mottakeren sånn at det ikke er noe som kan forstyrre signalet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå