Gå til innhold

Half-Life: lurer steam deg? skriv deg inn.di som HAR kjøpt og


Anbefalte innlegg

Kjøpte css for litt over 100,- en gang. De drog over 400,- ut av kortet mitt. Derfor eg hater stygge steam.

9361838[/snapback]

Høyrest merkeleg ut, har du eit bilete av dette?

 

CS:S kostar $20, med ein kurs på rundt 5.5 blir det circa 100-lappen, at dei har trukket 400 tvilar eg på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Kjøpte css for litt over 100,- en gang. De drog over 400,- ut av kortet mitt. Derfor eg hater stygge steam.

9361838[/snapback]

Høyrest merkeleg ut, har du eit bilete av dette?

 

CS:S kostar $20, med ein kurs på rundt 5.5 blir det circa 100-lappen, at dei har trukket 400 tvilar eg på.

9453159[/snapback]

derfor bør man passe på hvilken bank man har!

For en del banker tar seg kraftig betalt viss du som kjøper, handler med annen valuta. Samt vill jeg tro dette er litt tidligere da source kanskje kosta opp mot 30dollar, og dollar kursen lå over 8.

 

min bank tar 0kr for handel med annen valuta. Og kjøpt da DoD for 59.99nok :D

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

1 Oranage Box

2 HL ep 1

3 Dreamfall DLJ

4 Day Of Defeat S

5 HL

6 Dark Messiah

7 Flatout 2

8 Race

 

8 ganger har jeg handlet med visa fra steam, ingen problemer å GENIALT opplegg....

 

De som har blitt trukket for mye skulle kanskje sjekket handlekurven bedre, det er mange boxer og spill serier som selges samlet...

Lenke til kommentar
noen som vet om man får lakt inn keyn til Company of heroes, titan quest og drømmefall i steam?

Jeg får bare feilmld når jeg prøver, men dark meddiah might and magic gikk fint =)

Det er ganske greit å få droppet cden en gang for alle ^^

9483884[/snapback]

Jeg har kontaktet Steam angående dette (Drømmefall og Tomb Raider: Legend). Hovedregelen er at hvis du har kjøpt spillet i butikken, så har det ingenting med Steam å gjøre - Steam samarbeider ikke med samtlige utgivere over hele verden. Men jeg prøvde med Prey, og det fungerte helt fint.

Lenke til kommentar
noen som vet om man får lakt inn keyn til Company of heroes, titan quest og drømmefall i steam?

Jeg får bare feilmld når jeg prøver, men dark meddiah might and magic gikk fint =)

Det er ganske greit å få droppet cden en gang for alle ^^

9483884[/snapback]

Jeg har kontaktet Steam angående dette (Drømmefall og Tomb Raider: Legend). Hovedregelen er at hvis du har kjøpt spillet i butikken, så har det ingenting med Steam å gjøre - Steam samarbeider ikke med samtlige utgivere over hele verden. Men jeg prøvde med Prey, og det fungerte helt fint.

9485696[/snapback]

nei de samarbeider ikke med alle, men de samarbeider med THQ og Funcom, de er da også produsentene til disse spillene. Hadde vært greit å få putta inn alle spilla man har kjøpt som dukker opp i steam, ser for meg at jeg kommer til å bruke steam mer og mer.

Foresten har steam en utmerket måte å levere hd trailere på. Med fin efekt når de starter også. Så steam har nok stort potensial for salg av filmer, serier etc...

Lenke til kommentar
null problem med Steam på den økonomiske fronten...men at Steam må restartes flere ganger daglig pga at spillet plutselig blir "unawailable" er ett slit..

9486274[/snapback]

 

Merkelig, det har jeg aldri opplevd! :hmm:

9490193[/snapback]

aldri fått noe slikt jeg heller, har fått non steam acount når jeg spiller cs av og til og får da ikke joinet noen før steam har blitt resat. Men da snakker iv mange timer strekk med cs :p

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt spill til over 3000,- kr fra STEAM, har aldri vært noe tull og har absolutt ingenting å utsette på tjenesten deres. Om det skulle være relevant har jeg kjøpt flere spill som ikke er utgitt av Valve, men andre aktører. Har også betalt med både Visa og Mastercard, noe som fungerte smertefritt.

 

Ergo har jeg særdeles liten tvil på at Valve (Steam) prøver å lure noen, og enda mindre svindel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...