C0bra Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kan dere som har denne viften skrive hvilken cpu dere har og tempen på denne? gjerne den dere hadde med boxed. Skriv også hvist dere har noe negativt eller positvit om den. Skriv også hvilken vifte dere har og om dere har kabinett vifter og hvor mange... Vurderer sykt å kjøpe denne med Titan alu vifte fra microplex Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har samme temp med den som med boxed, jeg har 8kabinettvifter i tilegg så jeg kan ikke fatte hva som er feil egentlig. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 jeg har swiftec 4000b med en enermax vifte som kjører på 28db. Dette knuser det meste av lufkjøling. Du får nesten ikke lavere temp. med luftkjøling. Som Overklokking har sagt, er denne ribba kongen på haugen. Ingen over og ingen under. Finnes ikke bedre!!hehe. Jeg er en av mange hundre stolte eiere av dette monsteret!! Kjører [email protected] ( vcore 1.650 ) og temp med denne ribba er 50-53 grader etter 24 timer med Prime 95. Med boxed kjøler ligger den på 65 grader. Da vil jeg si at det er ganske stor forskjell mellom boxed og den beste ribba på markedet!! This shit rock my world!! Har også 4 kab. vifter og disse blåser 50% inn og 50% ut. og jeg bruker seff ac3 på cpu'en min!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå