Tullballj Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Har en Acer Travelmate 8003LMI ned sprekk i skjermen som jeg skal selge. Det har egentlig ikke hinderet meg noe særlig å bruke maskinen pga skaden, det er på høyre hjørnet så teksten går stort sett klar av sprekken. Jeg har brukt den slik i noen mnd nå. Den fungerer helt supert på ekstern skjerm også, f. eks dataskjerm, tv eller prosjektor. Det mangler også en RAM brikke, så den har nå bare 256 MB ram. Den kan ha opp til 2 GB ram. Maskinen er ganske nøyaktig to år og har ikke noen synlige tegn til slitasje utenom skjermen som er sprukket. Batteriet er så godt som nytt, jeg klarer med normal bruk å la den gå i ca 3,5 - 4 timer. Litt spec. Prosessor: Intel Pentium Centiro M Prosessorhastighet: 1600 MHz Minne installert: Egentlig 512MB, men nå 256MB Harddisk 60 GB Grafikkontroller: ATI Mobility Radeon 9700 Grafikkoppløsning: 1400x1050 Skjermstørrelse: 15" Trådløst nettverkskort: 802.11b (11Mbps), 802.11g (54Mbps) Optisk enhet: CD-ROM, CD-brenner, DVD-ROM, DVD-brenner (DVD±R), DVD-brenner (DVD-R) Vekt: 2.88 kg Bluetooth USB 2.0 Firewire V92 modem Hva er en grei pris? Tror den kostet 18-19.000 ny. EDIT: Bilder av maskinen Endret 4. juni 2007 av NestenUtenkunnskap Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har en Acer TM8004LMi og den ser ikke ut. Dette vil jeg si var ganske så strøkent, sett bort fra skjermen. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ja, den er behandlet som en liten baby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå