hei_det_er_robin Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i fargelogoer til min nokia 3510i??? Har søkt overalt men jeg finner ikke no... Vet dere oxo hvor jeg kan få tak i gratis polyfone ringetoner!!! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 http://www.phunkyphones.net har et fint utvalg av begge deler edit: hvis du har datakabel, that is Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Du kan få dine egne midi-filer fra pcen som ringelyder på 3510! Bare last opp midi-filene til en eller annen webserver og lag en wap-side (*.wml) med link til midi-filen (det trenger ikke være en spesiell wapserver). Sourcen til wapsiden kan f.eks. se slik ut: <wml> <card title="Ringetoner"> <p> <a href="turkish.mid">Last ned turkish!</a> <br/> <a href="funkychip.mid">Last ned funkychip!</a> </p> </card> </wml> Husk at 3510 (vet ikke hvordan det er med 3510i) kun støtter 4 kanals midi, altså de 4 første, så dersom det er flere kanaler enn 4, vil kun du kun høre de 4 første. Winamp klarer kunsten å fortelle deg hvor mange kanaler en midi-fil har... Dessuten er ModPlug Tracker en god ting å ha! Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Takk for svarene men, på http://www.phunkyphones.net finner jeg ikke noen fargelogoer, kun bakgrunner til T68... Vet noen oxo hvor jeg kan få tak i en billig datakabel og programvare til denne??? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hammar.no har de rimeligste datakablene jeg vet om. Datakabler hos Hammar.no Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Går det an og bruke samme kabler til 3510i som til 3510? Og får man software med kablene? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg tror SW'en følger med telefonen. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Datakablene er de samme ja... Lenke til kommentar
rune_g Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 du får fargelogoer/bakgrunner på www.eurobate.com de koster 15,- Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Du kan også kopiere bilder fra denne siden: http://64.94.46.167/funfone/en/uk/colback/people/ og legge dem ut på en WEB server uten en index fil. Da kommer bildene (jpg/png) opp som filer du kan laste direkte ned.. Dette funker med min 3510i.. MEN jeg bruker ikke standard nettleser, jeg bruker den mobile versonen av opera.. Denne fikk jeg tak i ulovlig (siden ikke er gitt ut enda(tror jeg) ) av en kamerat.. Men dere kan lese om den på www.opera.no Har desverre ikke prøvd med vanlig WAP leser- Veit heller ikke om det går an å gå inn på normale web adresser med WAP leser.. Noen som veit?? For å lagre bildene på denne siden, ( http://64.94.46.167/funfone/en/uk/colback/people/ ) må du bruke printscreen og kopiere dem inn i et bilderedigeringsprogram for så å lagre dem som jpg/png - filer. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hvorfor må man Print-Screen og lagre de i et bilderedigerings program? Holder det ikke å høyreklikke på det og lagre? Jeg leker ikke bedreviter, jeg bare lurer Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Det er fordi det er "høyreklikke sperre" på den nettsiden.. Slik at man egentlig ikke skal kunne lagre bildene.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Da har jeg om jeg kan kalle det: Smågode nyheter: Den sperren virker ikke i Opera så jeg har null problemer med å lagre de bildene som de er Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Da er det på tide at jeg laster ned Opera!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå