pessimisten Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 noen kjappe spørsmål. 1. Hvor får jeg cleardock skins og hvordan kobler jeg det sammen med shapeshifter(?). 2. Hvor finner jeg ikoner til shapeshifter? 3. hva er de forskjellige barene osv på høyre side og på bunden(høyre) i dette bildet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor skjønner lite av det bildet :S 9016730[/snapback] ingen? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 MacBooken min dør om dagen, så jeg kan ikke hjelpe deg nå. =/ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 MacBooken min dør om dagen, så jeg kan ikke hjelpe deg nå. =/ 9043907[/snapback] Kjipern Ingen andre som kan? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 MacBooken min dør om dagen, så jeg kan ikke hjelpe deg nå. =/ 9043907[/snapback] Kjipern Ingen andre som kan? 9044926[/snapback] http://forums.macrumors.com/forumdisplay.php?f=55 Hva med der? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei igjen! Jeg prøver meg på en annen en link nå har jeg fått lagt inn det meste i denne pakken. Det eneste jeg sliter med er å få ikonene til å funke. Jeg trodde det ville funke med shapeshifter, men shapeshifter vil ikke godta filen. Jeg bare legger den til og så skjer der ikke noe. Jeg lurer også på hva Vienna, coversutra og unificamino er for noe. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Noen som vet hvor man finner dette bildet? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Utdatert bilde da, har jo tvillingtårnene Mange fine bakgrunner her: http://interfacelift.com/wallpaper/ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvordan kan jeg bruke .png filer som ikoner? Candybar vil ikke o.O Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Prøv Img2icns. Det er en converter som lager ikoner av bildefiler. Håper det løser problemet ditt. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Prøv Img2icns. Det er en converter som lager ikoner av bildefiler. Håper det løser problemet ditt. 9223344[/snapback] Takker. dette holder nok lang vei Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen som har et sted jeg kan finnne de orginale ikonene i OSX? Og er det noen som har noen tips til ting jeg kan gjøre for å freshe opp litt på en mac jeg ikke har admin tilgang (skolemaskin) så programmer som CandyBar.? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Noen som vet hvordan jeg får Disse iconene til å funke? Må huske å endre fra .zip til .icontainer OS_X_Rhino.zip Endret 28. oktober 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvilken iconer er det man skal bruke for å skifte? er det png, icbs etc,, Testa png og icns men da kom ikke iconet men bilde iconet :S Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Man burde vel egentlig oppdatere denne tråden litt for leopard? Jeg vet at Candybar har utviklet seg en del og så har man docken som kan endres med bruk av en håndfull programmer Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg kom på et tema jeg brukte på powerbooken min... nå har jeg macbook pro med Leopard og Shapeshifter fungerer ikke på Leo... noen som har noen ide om hvordan laste ned temaer og få brukt dem på Leopard? Mener å huske jeg lastet ned temaer fra Interfacelift.com Kanskje litt rart skrevet i starten der.... Endret 6. januar 2008 av Alsko Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kom på et tema jeg brukte på powerbooken min... nå har jeg macbook pro med Leopard og Shapeshifter fungerer ikke på Leo... noen som har noen ide om hvordan laste ned temaer og få brukt dem på Leopard?Mener å huske jeg lastet ned temaer fra Interfacelift.com Kanskje litt rart skrevet i starten der.... Kan ikke bruke tema på leopard så vidt jeg har forstått. Shapeshifter fungerer som sakt ikke til leopard og de temaene de har på interfacelift er til shapeshifter Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kan skjønne at det kom litt dårlig ut, men det var det jeg mente. Men er det da noen som vet om noe som kan brukes på Leopard?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå