Snikpellik Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tatt på vei hjem fra skolen her en dag. De mørke feltene på sidene er klabert fikset i Photoshop, rett og slett fordi det ble mer stemning da. Skriv om du er uenig eller enig med meg, trenger litt kritikk på bildet. Blomsten er midt i også, vet ikke hvordan det gjorde seg. Fyr løs... En større versjon finnes her. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg synes du skapte veldig god stemning med å gjøre det litt mørkere. Det var veldig harmonisk etter min mening. Bra skudd, og bra redigering. Overall, utrolig vakkert Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Takk steffenz. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg skyter ingen om noen gir mer kritikk på bildet. Endret 5. juni 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Var ikke så altfor mye å si om bildet, må nok si meg enig med steffenz. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Et fryktelig fint bilde du har fått til her... fint at du har gjort det mørkere. Jeg må også legge til at du har vært svært heldig med valg av blomst den så veldig rund og fin ut Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Hehe, takk Jokkulf. Den var egentlig tilfeldig valgt (OMG) men ser i ettertid at den var sjeldent rund og fin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå