whreet Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hei! Kan noen hjelpe meg ? problemet er at jeg RESET'a routeren,En: 3com OfficeConnect Wireless 54Mbps 11g Cable/DSL Router.. Etter jeg restarta den fikk jeg ikke komme meg på internet med trådløst, Dette er ikke min router,Gjør det for 1 venn! Kjappe svar ville vært brra Endret 4. juni 2007 av whreet Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Regner med at du har satt den opp igjen etter at du RESATTE den?? Da forsvinner jo alle innstillinger og du kommer deg ikke på nett. Lenke til kommentar
Sjarkfeskarnz Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har vennen din internett fra Telenor? Lenke til kommentar
whreet Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Han er ikke koblet til routerem men den andre greia...vet ikke hva den kalles med det er på en måte en splitter bare en box aktig greie(Du putter inn tele kablen der) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva slags navn står det på den boksen han er tilkoblet? Lenke til kommentar
whreet Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 på boksen står det Zyxel,,, Jeg tror faktisk Nero Burningwr00m Har rett, OG Han Har internet fra NexGentel =) Sorry at jeg svarte så seint har bare vært opptatt Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har du slått på DHCP på trådløst? Hvis jeg ikke husker helt feil er det slått av som default. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå