Papegøye Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Så nå får jeg ett helvete med å vaske kaserollen som jeg hadde det i, masse spaghetti brent seg fast i bunnen, noen tips til hvordan jeg kan vaske den enkelt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Legg den i hvert fall i bløt en stund med varmt vann og vaskemiddel. Den råeste skuresvampen jeg har prøvd (ja, det er kvalitetsforskjeller) er den grove av den Jordan-to-pakningen med en blå teflonskrubb og en gulgrønn vanlig (koster ca. 19 spenn). Sistnevnte røsker vekk hva det skulle være. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Legg den i hvert fall i bløt en stund med varmt vann og vaskemiddel. Den råeste skuresvampen jeg har prøvd (ja, det er kvalitetsforskjeller) er den grove av den Jordan-to-pakningen med en blå teflonskrubb og en gulgrønn vanlig (koster ca. 19 spenn). Sistnevnte røsker vekk hva det skulle være. 8781113[/snapback] La den i bløt ved vaskemiddel, greide å skrape vekk alt uten problemer, takker Og er det noen som vet om vanlig bestikk tar skade av å ligge i kjøleskap? Endret 4. juni 2007 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Og er det noen som vet om vanlig bestikk tar skade av å ligge i kjøleskap? 8781270[/snapback] Tror ikke det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå