cErfik Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Om det er inn? Nei det vil jeg ikke si, men jeg går med det på varme sommerdager når jeg ikke har shorts tilgiengelig 8782190[/snapback] Enig med dette.... Gjør det samme også, ikke alltid det ser bra ut men samme det om du er varm og går i byn eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg bretter ikke opp bukser, men bruker strikk for å lage buksen kortere. Sånn som Chad Muska bruker på Tony Hawk-spillene. Når du sier oppbretta så vet jeg ikke om du mener å ha en enkel brett nede vet buksen eller å ha buksen brettet like oppunder knærne. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg bretter ikke opp bukser, men bruker strikk for å lage buksen kortere. Sånn som Chad Muska bruker på Tony Hawk-spillene. Når du sier oppbretta så vet jeg ikke om du mener å ha en enkel brett nede vet buksen eller å ha buksen brettet like oppunder knærne. 8788844[/snapback] Tenkte vel mest på den varianten oppunder knærne... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har verken oppbretta bein eller gummistrikk rundt det. Eg har klart det mesterverket å kjøpe bukser som er passe lange for mine bein, ergo er det unødig. Folk skal få gjere som dei vil, eg bryr meg ikkje. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg bretter opp jeans til rett under knærne hvis det blir for varmt og jeg ikke kan/gidder skifte til kortere bukser.. Det med strikk rundt beinet har jeg aldri sett. En annen ting er de som bretter opp buksene til midt på anklene. Det syns jeg ser rart ut. Men, men, hvis det blir flom holder i hvertfall buksene deres seg tørre. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bretter opp buksa om det er jævla varmt og jeg ikke har shorts i nærheten. Det ser som regel stygt ut, da jeg bruker litt mellombaggy bukser. Vet ikke om det er "in" eller ei, men ser mange gutter i allefall her i byen som går i åletrange jeans som er bretta opp pent og pyntelig. Fysj, er det liksom tøft å vise hårløse, bleike pipestilker? Aner ikke om det er "in" i damemotens verden, men ser da mange som går sånn. Synes det passer bedre på jenter enn gutter i allefall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Personlig synes jeg bukser brettet opp til under knærne er stygt. Og det kommer fra en person som både bruker strikk og tar buksen nedi sokkene en gang i blant. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det er in blant enkelte "grupper". Enkelte bretter kun opp kun det ene buksebenet, noe som ser enda teitere ut. Jeg har brettet opp bukse én gang i år, men da gjorde jeg det fordi det var så ufattelig varmt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jenter som kjøper bukser som stopper rett under knærene er stygge, det samme gjelder gutter som bretter opp trange jeans rett under knærene. Alle jenter ser så feit ut i slike bukser og gutter/jenter kan vel bare bruke shorts og gå med dem om sommeren? Endret 6. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hm, jeg tør påstå at jeg ikke ser feit ut med oppbrettede/korte bukser. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg synes hvertfall slike bukser gir en illusjon av at lårene til jenta er større enn de faktisk er, siden buksa har så korte buksebein. Lange bukser er topp, alt over knærene er topp, men mellom der så ser det feil ut. Det finnes sikkert flere typer slike bukser, ikke vet jeg hva du har Kanskje du ser deilig ut i slike bukser. Brukte ordet "topp" 3 ganger, det kan vi ikke ha noe av. Endret 6. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Går jeg i bukse fra morran og det blir typ 20+ utpå dagen bretter jeg gjerne buksebeina opp. Har ingenting med mote å gjøre for min del, kun det at jeg svetter som faen under buksa. Kanskje jeg skal ha en shorts i lommeboka just in case.. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Værste er når folk (da spessielt sosser) som bretter opp det éne buksebeinet, fordi dette vistnok skal være tøfft. Meninga med dette er engetlig fra gangstahs som symboliserer at siden man kan se at du IKKE har en kniv i den oppbretta buksebeinet, så har du en i det andre. Rett og slett et symbol for; "Walla, jaj har kniv!" Men... Strikk rundt nederst på buksebeinet får buksa di rett og slett til å se ut som en syltetøyflaske, med klassisk tøylokk oppå. Å brette opp buksebeina (begge!) når det er varmt er jo helt greit. Stor fan av det Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg synes det ser tøft ut på noen, men det gjelder nokk bare sosser, og det finnes nokk flest wannabe sosser som gjør slikt.. Hvor mange ganger skall dette diskuteres? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Vet ikke om det er in eller ei, men jeg gjør det når det er varmt ute, da jeg kan brette den ned igjen hvis det blir litt kjøligere. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg bretter den opp om det er behov for det, og jeg ikke går med shorts. Hvis ikke gidder jeg ikke. Bryr meg forresten heller ikke så mye om andre gjør det. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg bretter buksene, faen heller, se på været da. Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Om det er "inn" vet jeg ikke. Kan se bra ut av og til, dersom man bretter opp riktig bukse Selv ville jeg ikke brukt det som et alternativ til shorts, heller om det ble for varmt til å gå i lang dongeribukse en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå