Gå til innhold

Er opbretta bukser "inn"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok inn i "vi som tror vi følger med på moten, men ikke gjør det"-klubben.

8783364[/snapback]

 

Idd. Personlig synes jeg det er utrolig stygt

8783552[/snapback]

til damer hender det at det passer ^^ (legg vekt på hender)

hawaii short er bedre xD

 

Er ikke strikk rundt buksebeinet noe man bruker for at den ikke skal rives i filler av tannhjulet på sykkelen?

Viss man ikke har buksa bretta opp så er det greit ja, men anbefaler heller å kjøpe ett liten beskyttelse til 19kr enn gå med strikk :p

Man kan også bruke ståltråd :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Altså, hva som er inn og hva som er ikke inn er egentlig ganske " universalt ". Seff kler man seg ikke i ting som er heeelt ute ( slengbukse, sæggebukse osv ) men hvis du går i en " moderne " bukse, og du bretter den opp så driter jeg i om det er inn eller ikke, så lenge det ser bra ut.

Lenke til kommentar
Definer oppbretta bukser. Tenker du på en haug av strikk, og et par brett nederst?

 

Eller tenker du på at man bretter opp ei vanlig bukse og lager en shorts av den hvis det blir for varmt?

Jeg må nok innrømme jeg tar i bruk den siste taktikken.

8783940[/snapback]

 

 

Tenkte på den siste varianten ja...

Lenke til kommentar

Gjorde sistnevnte (oppbrettede bukser som alternativ til shorts) en del før, men nå har jeg stort sett bare slim-fit bukser som er smalere ved leggene, så dette gjør det rett og slett ubehagelig.

 

Moten med strikk nederst på buksa (har hørt navnet "grorud-strikk" brukt) for å evt. få den til å se ut som den er smalere enn hva den er, er i min mening idiotisk. Ser utrolig tåpelig ut - hvorfor ikke bare kjøpe seg en modell som er smalere?

Lenke til kommentar
Definer oppbretta bukser. Tenker du på en haug av strikk, og et par brett nederst?

 

Eller tenker du på at man bretter opp ei vanlig bukse og lager en shorts av den hvis det blir for varmt?

Jeg må nok innrømme jeg tar i bruk den siste taktikken.

8783940[/snapback]

 

 

Tenkte på den siste varianten ja...

8784037[/snapback]

det virker som det er litt inne ja. Ellers så har folk gitt litt blaffen i va de gjør :p hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...