JPTvete Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Exif: Canon EOS 5D - EF 70-200mm f/2,8L USM ISO: 100 Blender: f/8 Lukker: 1/200s Br.v: 70mm Mvh Ståle Tvete Edit: Korrigert feil blender Endret 11. juni 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har litt vanskelig for å fokusere på det tekniske i bildet istedet for kvinnemennesket som står og poserer. Så jeg får vell si pent til begge deler Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Skulle hatt litt mer lys på puppene. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Skulle hatt litt mer lys på puppene. 8781342[/snapback] Du hadde mer lyst på puppene, sa du? Bra bilde, men slik jeg ser det, og slik andre også nevner, så fokuserer jeg bare på henne. Kan ikke se noe som gjør bildet bra eller dårlig for den saks skyld. Ta henne med en tur, og ta heller bilder ute i det fri, istedenfor med en hvit "kjedelig" bakgrunn. Hun hadde sklidd rett inn i et bilpanser bildet, men også modell bilder i byen...... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Bra bilde, men slik jeg ser det, og slik andre også nevner, så fokuserer jeg bare på henne. 8784889[/snapback] Det er vel det som er meningen også, hva annet skulle man fokusere på? Jeg synes bildet er veldig fint. Pen modell, fin posering og hun ser veldig trygg og avslappet ut foran kamera. Ikke veldig konstruktivt, men Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Fin dame, fint bilde 8790017[/snapback] Second that Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bra bilde, men slik jeg ser det, og slik andre også nevner, så fokuserer jeg bare på henne. Det er vel det som er meningen også, hva annet skulle man fokusere på? Siden vi er på bildekritikken, burde man kanskje være i stand til å fokusere på teknikk etc også ;o) Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Siden vi er på bildekritikken, burde man kanskje være i stand til å fokusere på teknikk etc også ;o) Tja, hvis noe syns jeg vi kunne fått sett bena på denne piken, det hører liksom med Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Skulle gjerne ha hatt med hele pakken ja. Snasent skjørt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Beklager litt offtopic kommentar, men jeg synes du får drøyt mye skryt i forhold til hva du leverer. Du legger ut bilde av en pen og lettkledd modell og da blir det ikke tatt hensyn til det tekniske i det hele tatt. Det synes jeg egentli blir for dumt. Dersom vi skal ha det sånn at det bare er å slenge ut bilde av en lettkledd person for å få skryt synes jeg ting har gått litt langt. Dette er ikke kritikk til deg som fotograf, men kritikk til de som kommenter. Synes også at du burde kunne få en skikkelig kommentar her inne uten alle skal kommentere utseende til modellen. Regner også med at du la ut bildet for å få kritikk/tips på bildet og ikke for at alle skulle kommentere utseende til modellen. Så til bildet: Greit nok bilde, pen modell, men armen på hennes høyre side brenner ut, ser ut som du har brukt litt mye blur på håret, men ellers et greit bilde. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jævla hot modell!! hva me lys rett forfra eller noe? BLir hvertfall litt rar lyssetting syns jeg. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Sitat Beklager litt offtopic kommentar, men jeg synes du får drøyt mye skryt i forhold til hva du leverer. Du legger ut bilde av en pen og lettkledd modell og da blir det ikke tatt hensyn til det tekniske i det hele tatt. Det synes jeg egentli blir for dumt. Dersom vi skal ha det sånn at det bare er å slenge ut bilde av en lettkledd person for å få skryt synes jeg ting har gått litt langt. Dette er ikke kritikk til deg som fotograf, men kritikk til de som kommenter. Synes også at du burde kunne få en skikkelig kommentar her inne uten alle skal kommentere utseende til modellen. Regner også med at du la ut bildet for å få kritikk/tips på bildet og ikke for at alle skulle kommentere utseende til modellen. Så til bildet: Greit nok bilde, pen modell, men armen på hennes høyre side brenner ut, ser ut som du har brukt litt mye blur på håret, men ellers et greit bilde. Endelig, er 100% enig med deg. Og den armen er jaggu utbrent gitt. Hun ringte meg idag og ønsker å ta flere nye bilder ute, så får se om vi får til noe bedre da.. Takk for ærligheten. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Jævla hot modell!! hva me lys rett forfra eller noe? BLir hvertfall litt rar lyssetting syns jeg. 8830032[/snapback] Rett forfra liker jeg ikke. Blir for flatt. Ståle Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Veldig enig i kritikken til folk som kommenterer i denne tråden, men det viser vel litt av gjenomsnitts brukerene av dette forumet Det er ett eller annet med antrekket til modellen som skurrer litt hos meg. Det virker en smule rotete i brystpartiet, enten så er det kjedet som blir litt "over the top" eller at toppen er så åpen som den er. Lyssettinga synes jeg ikke det er noe å utsette på i det heletatt, og poseringa er veldig fin Men 2,8 synes jeg virka litt i det drøyeste laget når du skal ha halvfigur, blir det ikke litt vanskelig å treffe godt på fokusen da (ser ikke om hvordan det har gått her siden bildet er såpass lite ^_^) Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Veldig enig i kritikken til folk som kommenterer i denne tråden, men det viser vel litt av gjenomsnitts brukerene av dette forumet Det er ett eller annet med antrekket til modellen som skurrer litt hos meg. Det virker en smule rotete i brystpartiet, enten så er det kjedet som blir litt "over the top" eller at toppen er så åpen som den er. Lyssettinga synes jeg ikke det er noe å utsette på i det heletatt, og poseringa er veldig fin Men 2,8 synes jeg virka litt i det drøyeste laget når du skal ha halvfigur, blir det ikke litt vanskelig å treffe godt på fokusen da (ser ikke om hvordan det har gått her siden bildet er såpass lite ^_^) 8835125[/snapback] Hei og takk for kommentar. Helt enig med deg ang brystpartiet, og har sagt til henne at neste gang skal det kun være pupper der ;-) Ble veldig rotete. Må ha vært full da jeg fylte inn exif'en der.. Selvf. er det ikke 2,8 men f/8. Ståle Tvete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå