Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

neste mulige steg?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger bare noen råd på en ting....

Har et lite dilemma...

Jeg kan ta hele historien...

Jeg har holdt på med en jente en god stund nå...

Møtte henne på fest, som en kammerat av meg holdt for 2-3 måneder siden og vi pratet en god del....

Så møte jeg henne igjen på en ny fest han holdt for godt over 1 måned siden... ble litt mer fysiskt denne gangen, ble holdende rundt hverandre og det ble endel kosing... men jeg kysset henne ikke...

Så pratet vi litt på mobilen, men jeg følte ikke noe for henne så jeg avviste henne litt, men så spillte hun litt hardt to get med meg, og jeg ble litt inntressert, så jeg ba henne ut på Kino forje helg...

Det gikk veldig fint og vi ble holdende litt hender...

Vi dro så videre hjem til meg, hvor jeg ordnet med litt mat, og vi ble sittende og se på tv, før jeg kjørte henne hjem... tokk det ikke noe lengere...

Jeg fikk nemlig vite at hun hadde type, hun hadde ikke fortalt meg det, men jeg fikk vite det av venner av meg, for vi er nesten i samme venneflokk...

Men nå forje helg så snakket vi litt sammen og hun sa det var slutt med typen og at hun hadde visst lenge at han ikke var noe å spare på... han hadde sakt så mye dumt til henne...

Men så var jeg hos henne på Onsdag og det ble mye kosing og kyssing, men jeg tokk det ikke noe lengere....

Så kom hun til meg på Fredag og vi lagde litt mat og slappet av, vi så litt på film, (fikk ikke med meg hele filmen :p) men hun er veldig til å kysse meg, men jeg gir så klart like mye tilbake.... Hun ble hos meg i mange timer, før jeg kjørte henne hjem...

Så var jeg hos henne på Lørdag en kjapp tur, og hun ga meg massasje og vi koste og slappet av....

Edit: jeg har ikke tatt det noe lengere en kyssing og klining med henne...

Men det har seg slik at jeg sliter litt med å stole på henne, noe på grunn av at jeg ble så fryktelig brennt i mitt forgje forhold, hun lekte med følelsene mine....

Vi har kommet langt synes jeg på et fysiskt plan, men ikke når det gjelder å kjenne hverandre, vi prater veldig lett sammen, første gang vi møttes pratet vi sammen i 7t i strekk, etter de andre hadde lagt seg....

Vi har blitt greit kjennt synes jeg, jeg vet endel om henne og hennes innteresser...

Det jeg har som dilemma er, burde jeg ta det et hakk/skritt fram og kanskje vurdere et kjæreste forhold...??

Eller burde jeg vente, og bli enda mer kjent med henne...

Er dette nok til å basere et forhold på...??

Jeg har fortalt henne at jeg synes hun er søt, og pen, men hun sier ikke at jeg er søt, hun sier bare at jeg er Pen og veldig go og deilig, og slike komplemanger....

Vet ikke om det kan tolkes som bra?

Edit 2: Brukermoderator kan stenge tråden når de føler at jeg har fått svar nok...

Takker for alle svar på forhånd..!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om hun er noe kjæreste matriale kan bare du bestemme.. Men det høres ut som dere har en fint ting på gang..

Hadde jeg vært deg hadde jeg ført det litt videre, uten å gjøre noe spes mer. Men prøvd å bli kjendt med henne.. Se om dere faktisk funker sammen liksom..

Kan være hun ikke sier du er søt fordi de fleste gutter ikke vil ha slike komplimanger.. De vil bare høre at de er tøff osv.. Men hun sier jo at du er pen og deilig så skjønner ikke helt hvorfor du tviler..

Lenke til kommentar

takk for svar....

Det virker som hun trives sammen med meg...

Vi sender utrlig mye meldinger...

og hun sier selv at vi er like, jeg har selv merket det at vi har noen felles ting, og vi erter hverandre til en viss grad, så vi er begge like frampå....

Men hun holder litt igjen virker det som, jeg må det lille ekstra initsativet som å fortelle henne hvor pen hun er og sånn, før hun forteller meg det...

Men jeg prøver å dra det litt og litt lengere hver gang, og jeg prøver å hinte fram følelser fra hennes side, kansje ikke store ting, men små ting som kanskje kan gi meg litt svar på om hun føler noe for meg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...