CammiZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Min samsung d500 har streika og jeg trenger en ny tlf. Vil ha: -Godt batteri- orker ikke lade hver dag -God mp3-spiller -God lyd- både ved samtale og musikk -Godt kamera, men det er ikke det viktigste. Men det må være bedre enn på min d500 :O) -Solid Hvilken tlf passer best til meg? Er ikke så glad i Nokia så vil helst ha Samsung eller Sony Ericsson. Syns egentlig alle tlf som er ute nå er ganske kjedelige og ville helst vente, men nå må jeg jo. Er SE w880i bedre enn w660i? Hva er forskjellene? Sunes w850i er den stiligste men leste at kameraet er veldig dårlig. Tips til meg? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Samsung U600!Den koster 3000 kroner. Har bra kamera og video, mp3-funksjonen funker helt greit, bra lyd. Den er stilig, batteriet må lades sånn ca. hver 2 - 3 dag avhengig av bruk. 8781875[/snapback] Veit du om man får med headset på U600? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå