Gå til innhold

Problemer med trådløst nettverkskort etter format.

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har formatert datamaskinen til søsteren min. Det er en Fujitsu Simens AMILO L1310/L1310G. Når jeg hadde formatert, installerte jeg alle driverene på CD-en som fulgte med. Men jeg fikk ikke slått på det trådløse nettverkskortet. Ingenting skjer når jeg trykker på knappen. Jeg fant også noen wlan drivere på websiden til fujitsu, men ingenting skjedde etter at jeg hadde installert de.

Noen som vet hva som kan være feil? Hun er skikkelig sur nå, så det haster! :p

Mvh

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyreklikk på min datamaskin->egenskaper->maskinvare->enhetsbehandling. Dukker wlankortet opp her og ser det ut til å fungere? Det kan hende at noe bundlet programvare som trengs for å få knappen til å virke, ikke er installert, men at kortet fungerer utmerket.

Føler med deg. Masete søstre med dataproblemer er noe av det verste som finnes. Vær glad du slipper telefonsupport. :)

Lenke til kommentar
Jeg har formatert flere ganger. Og driverne som jeg bruker er jo fra nettsiden. Altså er de nok de nyeste. Noen fler forslag?

8781257[/snapback]

ikke last ned driverne, ha dem gjerne på cd, for å vite hvilket som passer laptopen.

ring kundeservicen dems og be om ny driver cd

Lenke til kommentar
Jeg har formatert flere ganger. Og driverne som jeg bruker er jo fra nettsiden. Altså er de nok de nyeste. Noen fler forslag?

8781257[/snapback]

ikke last ned driverne, ha dem gjerne på cd, for å vite hvilket som passer laptopen.

ring kundeservicen dems og be om ny driver cd

8790849[/snapback]

er ikke enig der, men uansett har du trykt på FN og F4 samtidig? den gjør at den slår på og av det trådløse nettverket...

Lenke til kommentar

Hei

Hadde det samme prob. på laptopen til dama, Fujitsu Siemens AMILO PRO snart 3 år gammel.

Måtte installere et prog. som styrer w lan-knappen.

Mulig du trenger det også??

Programmet hos meg heter Launch Manager?

Endret av riwilb
Lenke til kommentar
PCen er relativt ny. Og det er jo ikke slik at gamle drivere ikke burde fungere bare fordi jeg har formatert. Problemet er egentlig å få aktivert det. Altså når jeg trykker på den wlan-knappen på tastaturet, så skjer ingenting :(

8790901[/snapback]

DU SKAL IKKE BRUKE GAMLE DRIVERE! BRUK GJELDENE FOR DITT WLAN KORT!

DERMED KONTAKT KUNDESERVICE!

og du andre kisen, holde fn+ f4 hjelper kanskje på DIN data, men er ikke slikt på alle skjønner du...

HVIS WLAN KNAPPEN IKKE GIR RESPONS, DA ER DET DRIVEREN SIN SKYLD...!

Lenke til kommentar
Hei

Hadde det samme prob. på laptopen til dama, Fujitsu Siemens AMILO PRO  snart 3 år gammel.

Måtte installere et prog. som styrer w lan-knappen.

Mulig du trenger det også??

Programmet hos meg heter Launch Manager?

8791374[/snapback]

Hm, det kan være løsningen. Du har vel ikke tilfeldigvis installasjonsfila? Jeg kan ikke finne den...

EDIT:

PCen er relativt ny. Og det er jo ikke slik at gamle drivere ikke burde fungere bare fordi jeg har formatert. Problemet er egentlig å få aktivert det. Altså når jeg trykker på den wlan-knappen på tastaturet, så skjer ingenting :(

8790901[/snapback]

DU SKAL IKKE BRUKE GAMLE DRIVERE! BRUK GJELDENE FOR DITT WLAN KORT!

DERMED KONTAKT KUNDESERVICE!

og du andre kisen, holde fn+ f4 hjelper kanskje på DIN data, men er ikke slikt på alle skjønner du...

HVIS WLAN KNAPPEN IKKE GIR RESPONS, DA ER DET DRIVEREN SIN SKYLD...!

8791492[/snapback]

Ro ned da!

Raseriutbrudd her eller? :p

Uansett fujitsu-simens har en veldig fin løsning på å finne nye drivere på nettsidene deres. Så å finne de nyeste driverene er ikke noe problem. Alle disse er installert ;)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

kanskje dumt spørsmål men...

Har du lest WLAN Installation Guide Windows XP ENG - AMILO L1310.pdf

får ikke linket direkte men søk etter den her

Det står software : power Manager 1... og Odyssey 4... har du installert de.

Endret av riwilb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...