Tripod Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei, er det noen som har greid å koble seg opp med Beup live 0.3? Jeg har noen vanskligheter. (Har nettopp fått DS og m3 ds simply) Det jeg har gjort hitil er : 1. koplet meg opp via et tetris spill, lagt inn ip adresse manuelt, trykket test, og det har blitt godkjent, har lagt beup.nds engang både i root og egen mappe. 2. Prøvd å koble meg opp, for opp Searchin, auth, deretter står det cannot connect. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har supercard lite og starter bare Beup programmet og logger inn med min email jeg ingen problemer her Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Har supercard lite og starter bare Beup programmet og logger inn med min email jeg ingen problemer her 8797691[/snapback] Hehe jeg har sikkelige problemer jeg ass Men er det raskt med beup Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Bruker M3 Simply selv, og har (for tiden) ingen problemer med å kjøre BeUp.. Har du prøvd å laste ned nyeste firmware til M3'en, samt nyeste versjon av BeUp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå