Gå til innhold

Er så glad om dagen:)

Huni

Anbefalte innlegg

Sitter akkurat nå med siste innspurt til eksamen i morra, men kommer ikkje over hvor glad eg egentlig er:)

Eksamen henger over meg, og eg er solbrent som aldri før, men greier ikkje la vær å smile :D

Hår fått flere kommentarer på utstrålinga mi om dagen, selv om det er ingen som riktig skjønner hva det er, men smittsomt er det:)

Andre som har det på samme måten? Pleier dere å spre glede når dere er glade?

Hipp hipp hurra!

Videoannonse
Annonse

Jeg er ferdig med skriftlig eksamen (har bare muntlig igjen), på fredag begynner jeg i jobb, i juli skal jeg i militæret (jess) og jeg er keen på en jente som jeg tror ganske sikkert jeg har sjans på. Enig med trådstarter (selv om mine to siste punkter er litt motstridende)!

:)

PS: 3FY skriftlig i dag gikk muligens til helvete, men så lenge jeg står er jeg nøgd tror jeg.

Godt å høre at det finnes flere positive mennesker der ute!

Omgåes bare negative eksamensvrak av noen studenter om dagen :ermm:

Lykke til med muntelig surbz00r, og ikkje minst med dama. Mitt tips er å kjøre på før du skal i militæret, så kan du reise heim på perm for å pleie forholdet:)

Nå er det bare 9 timer til eksamen starter, så trur eg må få meg litt søvn. God natt!

JIPPI!

Jeg er også sinnsykt glad for tida :D For engangs skyld er det skikkelig varmt i Norge, jeg og en jente har noe på gang og jeg er ferdig med alle prøvene på hele grunnskolen :D WOOT!!

Mere: Bandet mitt har begynt å få progresjon igjen, og et av yndlings banda har akkurat sleppet ny CD :)

Endret av BadBeer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...