Jakos-k Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hei, Skal ha framføring av dikt denne uken og jeg tenkte jeg skulle ha et som folk virkelig ville le av.. Men etter litt søking og "googling" fant jeg ut at det ikke var så mye bra som lå ute.. Så jeg lurte på om det var noen som hadde no vittige dikt på lager..? På forhånd takk:) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Et kyss er et uttrykk for et inntrykk som blir påtrykt, under høytrykk og med ettertrykk og som skaper avtrykk uten at den undertrykte føler seg nedtrykt EDIT: leif Endret 4. juni 2007 av jzk Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei hopp, spis en sopp. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det var en gang en annen Den var myk Stakkar mannen Han var syk lololol Tror ikke det finnes noe morsomt dikt! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er helg, spis en elg. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) - Endret 9. april 2014 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det blir ikke bil, uten Ståle Stil. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Roser er røde, verden er stor. Jeg har en hagle og vet hvor du bor. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Finnes ikke morsomme dikt? Tøv. I morgon vil eg byrja på eit nytt og betre liv,trur eg. Eg skal aldri gå på fylla meir og skjera folk med kniv, trur eg. Eg skal aldri skråla visor meir i laddevinsrus, men syngja åndelege songar på Zions bedehus, trur eg. Alle kvinnfolk som eg møter skal eg sky som bare fan, trur eg, og gå vyrdeleg forbi dei som ein nybakt kapellan, trur eg. Eg skal sitja som ein munk i ein misjonskone-ring, og drikka kaffi medan drøset går um åndelege ting, trur eg. Det skal ingen meir få sjå meg når det lir til høgste natt, trur eg, koma ruslande på heimveg utan stivety og hatt, trur eg. Eg skal leggja meg når grisen går til kvile i sitt bol, og stå opp når hanen flaksar og gjel i morgonsol, trur eg. Ja, i morgon skal eg byrja på den gode veg, som sagt, trur eg. Taka striden upp mot kjøtet og den heile develsmakt, trur eg. Men i dag lyt det få vera, for eg er so spøkje tyrst at eg mest må ha eit ølkrus til å leska meg på fyrst, trur eg. Det meste av Jakob Sande er helt rått, men også ganske langt. En del skrivefeil er rettet fra siden jeg kopierte av, men kan ikke garantere at jeg fikk med meg alt. Sjekk ut "Dikt i samling" av fyren, "Kallen og Katten" er min absolutte favoritt. Endret 4. juni 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Snip En klassiker det der. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Roser er røde, verden er stor. Jeg har en hagle og vet hvor du bor. 8781180[/snapback] konge Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 God og varm Snill og grei Utlagt tarm Lever ei litt småekkel Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 There once was a fellow named Chris Whose love life was strangely amiss For even with Venus His recalcitrant penis Could seldom do better than t h i s. Nytt gamlehjem drøftes i Sto "Men kor ska vi legg heimen no?" Vi bygger ved sjøen Sa byggmester Trøen For da kan de gamle få ro Violets are blue As blue as the sky I'm not a schizophrenic And neither am I. Roses are red Violets are blue Some poems rhyme And some don't. MY FIRST TIME The sky was dark, the moon was high All alone, just her and I Her hair so soft, her eyes so blue I knew just what she wanted to do Her skin so smooth, her legs so fine I ran my fingers down her spine I didn't know how but I tried my best To place my hands upon her breasts I remember my fear, my fast beating heart But slowly she spread her legs apart And when she did, I felt no shame All at once the white stuff came At last it's finished, it's over now My first time milking a cow! (What were you thinking?!?!?) En dristig turist ifra Hadeland blinka ut en vulkansjø til badevann. Men vulkanen den våkna - han var vekk da den slåkna, så han ble vel en fin karbonade, han. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det var en gang en person som skulle fremføre et dikt foran heeeeele klassen men han glemte å ta med diktet så det ble ikke noen framføring Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 "Kallen og Katten" er min absolutte favoritt. 8781213[/snapback] det diktet er så kult, husker vi framførte det i sjette klasse. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei hopp,spis en sopp. 8780337[/snapback] Stemmer på denne. Enkel men dyp. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 KULTURUKE ulturkuke tulkuruke ultkuruke ukturulke tlukuruke ukturkule urtukulke turlukuke kulrukute ultrukuke kuleturuk ruletukuk tulekukur luretukuk kukuterul ruktukule lurekuktu luekuktur kutlukure rukletuku tuklekuru urukekult kuruketul Av Jan Erik Vold 3 Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei hopp,spis en sopp. 8780337[/snapback] herregud, jeg begynte å le høylydt når jeg leste denna, utrolig enkel, men dog så genial Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Finner MASSE artig i Nordlands Trompet av Petter Dass, samt at du sikkert får pluss av lærern for å finne noe fra denne "perlen". "Og findes der en eneste stor, bedriver hans moder med hor" (tatt av hukommelsen, er om samene) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ett supert dikt jeg lagde i norsken: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sola skinner bak en sky,noen gutter spiser bly. Endene blør, og noen dør. En skummel mann kommer fort nå, fordi han ser noen gutter bader uten en tråd. Men en dame kommer og sier nei, og mannen må gå skuffet og lei. Han løper hjem og begynner å gråte, og akkurat da faller sommerens første dråpe... Lenke til kommentar
Knast Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har et problem jeg må bringe på bane. Jeg har en ekstrem og høyst plagsom vane. Det vil si det er ikke jeg men den hælvetes pikken, den er helt umulig den lar meg i stikken. Det er ganske utrulig den får alltid til å gjøre stikk motsatt av det som jeg vil. Når jeg vil pule, hvordan i hule kan jeg vel det når den henger rett ned. Hvis jeg er aleine ja da kan du regne med at den dritten står som monolitten. Hvordan skal jeg få den til å forstå når det er viktig at den får stå. En sjelden gang får jeg ei dame med hjem, men hva trur du skjer med mitt håpløse lem? Jo, samma hvor mye jeg trygler og ber gir'n faen i meg og henger rett ner. Alt blir bare tull, hvertfall ikke no' knull. Jeg må si: "jeg er sliten, det er derfor 'n er liten. Men trur du at damene biter på den? Nei de takker for seg og jeg ser dem aldri igjen. Så når dama er gått med et sarkastisk hadet, og alt virker grått og jeg går inn på badet, ja da skjer det gud hjælpe og trøste og bære, den fordømrade kødden står rett i været. Det er så en kunn' grine. Det hælvetes svinet begynner å stige når jeg skal mige. Selv ikke da kan den brukes til no', ikke en gang når jeg skal på do! Å pisse når'n står, veit du åssen det går? Jo, fram og tilbake og rett opp i taket. Det er et underlig skue å se folk stå på hue for å få strålen til å treffe i skålen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå