abene Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Microsofts videotjeneste, Soapbox, er tidligere blitt bombardert med ulovlige videoer - nå gjenopprettes tjenesten med et nytt filtersystem. Les mer Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 hmm.. ser ikke ut til å fungere helt. La meg tippe: krever IE ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 hmm.. ser ikke ut til å fungere helt. La meg tippe: krever IE ? 8780331[/snapback] We recommend using:Internet Explorer 6 or 7 on Windows XP SP2, Internet Explorer 7 on Windows Vista, or FireFox 2 on Mac OS X v10.4 Tiger. Jeg kommer ikke til og bruke Soapbox før det åpnes for Opera. Youtube, her kommer jeg. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 hmm.. ser ikke ut til å fungere helt. La meg tippe: krever IE ? 8780331[/snapback] Kan ikke kjøres på Linux heller, stor overraskelse Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis de virkelig forventer at Soapbox skal kunkurrere mot youtube bør de ihvertfall åpne opp for Opera, Firefox osv. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Funker fint med ubuntu 7.04 og firefox 2.0, overraskende, men fungerte fint her. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 OMG, hva skjedde med less is more?? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Funker ikkje som den skal i Opera enda nei. Kjem ikkje til å ta den i bruk her då. Ikkje at eg er noke særlig aktiv på youtube heller men. Er liksom der eg går skal eg først sjå noke på nettet. Trur det skal litt til før den blir ein relevant trussel for youtube men. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det eneste Microsoft fortjener for dette er et spark i tenna. Dårlig med videoer(ulovlige eller ikke), HELT ville systemkrav og rotete layout. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg ser ikke helt for meg hvordan Microsoft kan filtrere mot opphavsrettsbeskyttet materiale. Det virker mer logisk at noen rapporterer inn hvilke videoer som sirkulerer, og får lagt et "fingeravtrykk" på disse filene inn i ett filter. Altså en form for etterbearbeidelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå