Fallin Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hei, jeg er helt newb når det gjelder bærbar pc, men lurer på om bærbare pcer virkelig blir fort varme og blir trege? og nå som jeg skal bestille meg en laptop, burde jeg kjøpe meg en laptop kjøler? f.eks. Lian Li kjøler eller Bibabyte kjøler ? *fixet feil i link* Endret 4. juni 2007 av Khelge Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 begge linkene dine er de samme... har også lurt på om jeg skal kjøpe kjøler til ferrarien min.. blir no sinnsyk varm på max cpu Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Notebook-kjølere som blåser romtemperert luft på utsiden av kabinettet har lite innvirkning på temperaturen på de interne, effektkrevende komponentene (CPU, GPU, i noen tilfeller minnebrikkene). Dette har vært diskutert før (bruk gjerne søkefunksjonen i forumet). Spar pengene og sats heller på å finne en maskin som ikke er plaget med varmeproblemer, hvis akkurat den modellen har en tendens til å bli varm, hjelper ikke notebookkjølere til annet enn å senke den utvendige temperaturen, evt slipper du å bli brent på lårene om du bruker å sitte med maskinen i fanget (men da kan du like gjerne legge en plate i mellom). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå