Tunky Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg tør ikke ta sjanser, det var til og med utrolig at jeg kom inn på siden, fordi t-en min har lav strek? Jaujau.. Dette er rein flaks. Han vil jo sikkert treffe på det ganske mye på de fleste personer. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Alt utenom det første stemte: "vulgær, får lett venner, excellent lover, party". Resten var nesten skremmendre riktig Edit: Jeg gjorde om til "feil" svar på alle og da stemte det ikke Endret 4. juni 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 tja , litt gøy . men kunne god tengt meg og få analysert skriften min på ordentlig Lenke til kommentar
greiven Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Haha, han hadde så og si alt korrekt om meg Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 haha, dette var dritgøy flirte høyt gjennom hele Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kommer resultatet bare som en video? Har ikke lyd her, så dette var litt dumt. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Holy crap. Alt stemte. .O Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Tanta mi driv med sånt. Ho har analysert handskrifta mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå