ronron Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Som nevnt i overskriften, vil økning av minne gi økt ytelse i spill? Dette gjelder en latop med dual core 2.2 GHz, 8600GT skjermkort, 2 GB minne og kjører Vista. Tenkte på å øke den fra 2 GB til 3 GB og spørsmålet er da om dette vil gi noen økning i spillytelse og eventuelt hvor mye? EDIT : Så nettop at vista (32bit) ikke støtter mer enn 3GB. Så derfor blir spørsmålet om jeg vil merke noen økning i spill fra 2 GB til 3 GB Endret 4. juni 2007 av ronron Lenke til kommentar
Kal-El Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hvis du maxer minnet nå med 2 gb vil det gi en forbedring men hvis du ikke bruker mer enn 1,5gb ved maxbruk nå har det ingenting for seg å øke. Endret 4. juni 2007 av Kal-El Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nei, egentlig fint lite. Spar heller penger til høsten og kjøp deg en "Solid State"- eller hybriddisk om du vil ha bedre ytelse. Lenke til kommentar
MrGrandmother Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Som nevnt i overskriften, vil økning av minne gi økt ytelse i spill?Dette gjelder en latop med dual core 2.2 GHz, 8600GT skjermkort, 2 GB minne og kjører Vista. Tenkte på å øke den fra 2 GB til 3 GB og spørsmålet er da om dette vil gi noen økning i spillytelse og eventuelt hvor mye? EDIT : Så nettop at vista (32bit) ikke støtter mer enn 3GB. Så derfor blir spørsmålet om jeg vil merke noen økning i spill fra 2 GB til 3 GB 8779981[/snapback] Merker en enorm forskjell fra 2-4gb med vista 64bit. naar jeg alt-tabber ut bruker jeg ofte 90% memory av 4gb heh. Muligens har lotro memory leaks, hvis ikke vil du ogsaa merke forskjell i spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå