Guybrush Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har et Geforce 2 kort. Velger å klone bildet og det går helt fint. Men alt av video blir bare helt svart... Samme hvilket program jeg bruker så synes "rammene" på programmet, men filmen synes ikke... Noen som har en idè? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har et Geforce 2 kort. Velger å klone bildet og det går helt fint. Men alt av video blir bare helt svart... Samme hvilket program jeg bruker så synes "rammene" på programmet, men filmen synes ikke... Noen som har en idè? Geforce 2MX, med akkuratt samme problem. Ingen svar som hjalp.................. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Husket å kjøre Pal-G eller Pal-B ? Det kan være grunnen. Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Trur det er det samme problemet eg hadde. Du må sette den skjermenTV du skal se divxDVD på som primary på display properties. Trur eg :wink: Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hadde samme problem med Gf 2 Kort og Win DVD. Med Powwer DVD stod det at Kopibeskyttelse ikke tillot at det ble vist på TV ut. Installerte Cool DVD så funka det. ???????????????????? Ikke spør meg hvorfor. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Husket å kjøre Pal-G eller Pal-B ?Det kan være grunnen. Hva vil dette si? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Husket å kjøre Pal-G eller Pal-B ?Det kan være grunnen. Nei, da pleier bildet bare å bli sort/hvitt. Her er alt i farger, men all film blir svart... Men det kan hende de har lagt inn noen teit kopibeskyttelse slik at de ikke viser film i secondary display... Hmm. Synd det er så innmari klønete og gjøre tv'en til primary da... Skal teste det ut. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hadde samme problem, men så kjøpte jeg en version av programmet (tv-tool). Siden har alt fungert! Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Hadde samme problem, men så kjøpte jeg en version av programmet. Siden har alt fungert! Kjøpt programmet ?! Dette problemet gjelder jo flere program... Har prøvd PowerDVD, og MediaPlayer 6.4 og Media PLayer 8.0 (eller hva den nyeste er) Det samme skjer i alle programmene. Svart video... Lenke til kommentar
striky Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Du må sette TV-skjermen som Primary Display. Videofiler kan kun vises på primary display, på secondary blir det bare svart. (har noe med overlay å gjøre) Gå inn i innstillingene på skjermkortet og sett TV til primary. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå