Bamsebomsen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hyggelig å se at jeg ikke er den eneste som vil ha PB tilbake på skjermen, vokste rett og slett opp med å se PB på TV2 rundt midtnatt hver eneste sommer, det finnes ikke en serie som gir meg mer "sommerfølelse" enn PB. Forresten, begynner å bli noen år siden jeg så sist på serien, hva het han som hadde svart hår, for å så komme tilbake blond og.. ja.. skal holde det hemmelig for de som ikke har sett episoden enda. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg pleide å se på det da jeg gikk i 7. klasse.. det var sykt gøy. Hadde vært gøy med en "reunion" med PB.. Jeg skreiv meg inn i den aksjon greia. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Flott med enda ein underskrift Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hyggelig å se at jeg ikke er den eneste som vil ha PB tilbake på skjermen, vokste rett og slett opp med å se PB på TV2 rundt midtnatt hver eneste sommer, det finnes ikke en serie som gir meg mer "sommerfølelse" enn PB. Forresten, begynner å bli noen år siden jeg så sist på serien, hva het han som hadde svart hår, for å så komme tilbake blond og.. ja.. skal holde det hemmelig for de som ikke har sett episoden enda. 8996923[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Victor Del Toro, så vidt jeg kan huske. Han var forøvrig min favorittkarakter, var trist at han ble så nedbrutt etter drapet på dama. EDIT: Det ligger flere spoilers enn bare navnet på karakteren i skjulboksen. Be warned. Endret 4. juli 2007 av Zephyros Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hyggelig å se at jeg ikke er den eneste som vil ha PB tilbake på skjermen, vokste rett og slett opp med å se PB på TV2 rundt midtnatt hver eneste sommer, det finnes ikke en serie som gir meg mer "sommerfølelse" enn PB. Forresten, begynner å bli noen år siden jeg så sist på serien, hva het han som hadde svart hår, for å så komme tilbake blond og.. ja.. skal holde det hemmelig for de som ikke har sett episoden enda. 8996923[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Victor Del Toro, så vidt jeg kan huske. Han var forøvrig min favorittkarakter, var trist at han ble så nedbrutt etter drapet på dama. EDIT: Det ligger flere spoilers enn bare navnet på karakteren i skjulboksen. Be warned. 8999174[/snapback] Takk for svaret, han var min favoritt, helt til de "nye" kom inn. Da var det Bobby som var tingen Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Se det, ja. Rart. http://www.amazon.fr/s?ie=UTF8&rh=n%3A3365421&page=1 8903687[/snapback] Dvd'en er bare å finne på fransk. Er denne dubbet? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg skreiv meg inn, men tviler på at den blir vist i sommer. Endret 4. juli 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) TV 2 har vist alle episodene som er produsert av «Pacific Blue». Ytterligere episoder vil ikke bli produsert i USA. Vi har ikke rettigheter å vise serien i reprise. Episodene kan sees på TV 2 Sumo. 8898141[/snapback] Da burde de skaffe seg det. Endret 4. juli 2007 av Frichassé Lenke til kommentar
Namek Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Skrev meg inn.. Fin tradisjon Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tv2 hører etter! http://seher.no/php/art.php?id=530327 "Pacific Blue" skal sendes på TV 2 Zebra hver mandag, tirsdag, onsdag og torsdag kl. 22.50 i hele sommer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Supert, dette blir en fin sommer. Ingenting er bedre enn Pacific Blue på kvelden Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fantastisk Hørte det på radio på når eg satt på lege kontoret Dette skal bli supert å slappe av med Pacific Blue på tv'en med ein cola og snacks Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hehe, husker dette programmet! Vi dreiv å sykla i nabolaget å leika sykkelpoliti Men vil de rekke å sende alle epiosdene i løpet av sommeren? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Arg! Tv2 Zebra!? Jeg har tv2, tv2 filmkanalen og tv2 nyhetskanalen men ikke tv2 zebra! Nei nå ble jeg litt bitter her. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Søren Har ikkje Tv2 Zebra, Tv2 er så irriterende. Jaja da blir det ikkje noko Pacific Blue på meg denne sommaren heller, må vist dra til ein kompis for å se på serien i tilfelle. Dei kunne i tilfelle sende det på tv2 også etter midnatt. Endret 21. mai 2008 av Sayid Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jeg syns serien suger. Kjedelige episoder og hun ene dama som skulle være så deilig var ikke såååå deilig. Eneste kule med serien var når de sykla fort på sykkel Endret 21. mai 2008 av The Lulz Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kjipt at de blir sendt på tv2 zebra. Vi får heller kjøpe dem på dvd. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hvis man kjøper seg TV2 Sumo kan man se det på nett-tvn Endret 22. mai 2008 av mushi Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Eneste grunnen til hvorfor jeg i det hele tatt så Pasific Blue var Paula Trickey/Cory McNamara. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen som bet datoen denne starter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå