Morten892 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Føler det er viktig å få Pacific Blue tilbake på skjermen i sommer! Hva er vel en sommer uten sykkepolitiet på tven rundt midnatt? Ta en tur innom www.pacificblueaksjonen.tk og sign dere opp! Dere facebook-mennesker der ute kan også ta seg en tur innom gruppa Pacific Blue Aksjonen:) Pacific Blue skal tilbake på skjermen! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Sommeren er ikke den samme uten PB, nei. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Synes huske det gikk sist sommer. Og at serien sendes hver sommer holder i massevis! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Pacific Blue er kommer på Tv 2 sumo (web tv) og jeg antar det også vil komme på TV da. På tv2 sumo er de nå kommet til sesong 5. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg vill ikke se PB på web tv! Jeg vill se det om sommeren på vamlig tv2 runt midnatt! Tradisjon er tradisjon, man skal ikke tulle med det! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nei, men når de viser det på web tv antar jeg de viser det på tv også. Slik var det iallefal i fjor. Lenke til kommentar
Morten892 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 I fjor viste de faktisk ikke Pacific Blue i sommerferien...skandaløst men sant. Det gjør det bare enda viktigere at de fantastiske politifolka kommer på tven i sommer:) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Sorry da bommet jeg! Trodde Pacific Blue gikk på tv i fjor sommer jeg . Da skal jeg heller signe meg opp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Sommeren kan ikke bli det samme uten PB på skjermen. Jeg har sett det på webtv, men det blir lizzm ikke det samme som å sitte en kveld og se på Pacific Blue på vanlig tv... Jeg har sett Pacific Blue hver sommer, og syns det er dumt at dem ikke sender den i år:( Har signa med på Pacific Blue Aksjonen Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Sorry, men jeg klarer meg helt fint uten. Det er nok å se hele greia 2-3 ganger. Det har gått i hvor mange år? 7-8? Lenke til kommentar
Meits Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Dere facebook-mennesker der ute kan også ta seg en tur innom gruppa Pacific Blue Aksjonen:) 8779846[/snapback] Skulle gjerne (helt oppriktig!) gjort det, men det vil bli rart siden jeg også er med i gruppa mot orddelingsfeil. Men Pacific Blue definerer sommer. Endret 5. juni 2007 av Meits Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja, jeg vil gjerne ha Pacific Blue på TV i sommer. Og da må det sendes på samme tidspunkt som det alltid har gjort - midnatt. Sommeren er ikke komplett uten. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Håper det blir gamle episoder eg Likte Pacific Blue bedre då han som var sjefen før var med Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 har lyst på Pacific blue på DVD, alle sesongene , men finner de ingen plass Lenke til kommentar
Fawks Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg savner PB sikkelig, det burde begyne igjen ja! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 har lyst på Pacific blue på DVD, alle sesongene , men finner de ingen plass 8799101[/snapback] Det er fordi det ikke finns, du kan kjøpe det fra Frankrike da. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ingen sommer uten Pacific Blue. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Sommaren blir ikkje den samme uten Pacific Blue tv om kvelden. Tv2 trur at det hjelper å legge episodene på nett-tv'en deiras istendenfor å sende den om sommaren. Eg har ikkje lyst å brukke penger på å se ein serie Pacific Blue der for det kan bli for mykje penger. Dei får jaggu skjerpe seg litt her altså. Pacific Blue er ein tradisjon akkuratt som Macgyver har vert gjennom årene. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Pacific Blue er tradisjon om sommeren ja. Men det begynner vel å bli litt gammelt? dem lager vel ikke noe episoder osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå