Blib Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvilken av disse to bør man bruke? Jeg har Sapphire Radeon 9700 Pro.. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hm.. Fins vel ikke noe fasitsvar. Varierer fra spill til spill. Direct 3d er nok mest utbredt nå for tiden. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Spørs hvilken spill det er snakk om. De fleste er opptimalisert for en av de. F.eks kjører de som er basert på Quake(hele serien) eller half-life mottoren best på Open gl, mens jeg tror Aquanox bare kjøres med Direct3d. Test ut i de spillene du har, oftest er det relativt klart hvilken det er opptimalisert for. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hm.. Fins vel ikke noe fasitsvar. Varierer fra spill til spill. Direct 3d er nok mest utbredt nå for tiden. Trodde det var omvendt jeg, iallefall de spillene jeg spiller. Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hm.. Fins vel ikke noe fasitsvar. Varierer fra spill til spill. Direct 3d er nok mest utbredt nå for tiden. Trodde det var omvendt jeg, iallefall de spillene jeg spiller. Da lurer jeg på hvilke spill du spiller .. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Les her Great Games: What do They Use? I feel that it is only fair to tell you which APIs some games have used. All the Quake games used OpenGL. Carmack wrote those engines; it is called the Quake engine (amazing, isn't it?). Half-Life wrote support for everything. Earth 2150 (not really a great game, but graphically very advanced) wrote support for OpenGL and D3D. MechWarrior 4: Vengeance used only DirectX, but it was just Microsoft's way of showing off Direct3D8.0 anyway. All XBox games use D3D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå