The Grand Vizier Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) PCMNorge er bare midlertidig nede. Oppe i løpet av de neste dagene tenker jeg EDIT: Siden skifter domene i løpet av få døgn. Til PCMNorge.no og vil være oppe igjen da. Endret 30. mai 2008 av IMayo Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 PCMNorge er bare midlertidig nede. Oppe i løpet av de neste dagene tenker jeg EDIT: Siden skifter domene i løpet av få døgn. Til PCMNorge.no og vil være oppe igjen da. Ok, godt å høre. Fin portal å ha når man kommer i gang med PCM igjen. Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 http://procyclingmanager.dk/news.php Der er ei fin sia Oppdateres jevling med nyheter om PCM verdenen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kjøpte meg en 2006 versjonen eller noe for noen år siden, og jeg faila på alle etappene, noen tips ? Kom alltid bakerst hele tiden og alt ikke morsomt! Noen tips til hvilket lag man burde kjøre med i år? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Vet noen om det kommer spill i år også? Sånn cirka til Tour de France, kanskje? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Vet noen om det kommer spill i år også? Sånn cirka til Tour de France, kanskje? Tror det stemmer ganske bra, mener release er satt til 4 juli, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Diezen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Dl versjonen er 20 juni. I Norge kommer selve spillet 4 juni. Hvis du registrerer deg på http://procyclingmanager.dk Får du et bra tilbud fra absoluttspill.no = 300kr for 2008 versjonen, du får i tillegg 2007 versjonen med på kjøpet! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) nice Edit: får jo ikke regga meg Sikkerhedskoden er forkert. hva betyr det ? Endret 8. juni 2008 av Silo Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Tipper jeg går for download versjonen, det virket bra i fjor, selv om spillet i seg selv var fullt av bugs osv. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Har PCM vet ikke hvilket år, men det er det med Thor Husovd foran på coveret, noen som har noen tips til meg en god taktikk på det spillet ? Slitter alltid med å vinne tenkte jeg bare skulle spille det litt før den nye versjonen kommer EDIT: Er 2005 versjon, det første som heter Pro Cycling manager. Btw finnes det noen måte du kan gå inn i en config fil og fikse fks styrke osv på folk ? 2 EDIT: Noen som vet en bra side å laste ned forskjellige stuff til PCM 2005? Endret 11. juni 2008 av Silo Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Har PCM vet ikke hvilket år, men det er det med Thor Husovd foran på coveret, noen som har noen tips til meg en god taktikk på det spillet ?Slitter alltid med å vinne tenkte jeg bare skulle spille det litt før den nye versjonen kommer EDIT: Er 2005 versjon, det første som heter Pro Cycling manager. Btw finnes det noen måte du kan gå inn i en config fil og fikse fks styrke osv på folk ? 2 EDIT: Noen som vet en bra side å laste ned forskjellige stuff til PCM 2005? Kan dessverre ikke gi noen linker her på sparket, men ja, det finnes editorer der du kan forandre en rytters egenskaper, i tillegg til potensiale. Det finnes også flere community sider, der du kan laste ned DB-er, kits osv. Trenger bare å google Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Ny patch ute nå, må nesten lage en konkurrans med oss fra forumet på internett! Evt. en liten tour med 4 etapper eller noe... http://www.cyanide-studio.com/?rub=node&nid=529 Endret 16. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg er klar BTW, kan ikke en entusiast opprette en PCM08-tråd i Sykkel-kategorien? Slik som med FM. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er klar BTW, kan ikke en entusiast opprette en PCM08-tråd i Sykkel-kategorien? Slik som med FM. Da opprettet jeg en Pro Cycling Manager 2008 tråd i sykkel delen. Hvis noen har forslag til hvordan førstepost skal se ut, skriv det i tråden eller send meg en PM. Lenke til kommentar
MartinHN Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei! Blir knust på alle fjell-etapper fordi rytterene mine går seg leie, sjølv om eg ikkje angrip. Nokon tips? Glad for alle svar Du må beskytte rytterne dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå