Gå til innhold

Tips til Pro Cycling Manager?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg får det aldri til med C.A thor blir knust i spurten :( selv om, jeg setter opp ett eget tog har det noe med hvilket lag jeg er og hvilken opptrekker jeg har jeg bruker dean som siste opptrekker med han blir bare dratt fra noen tips :hmm:

Lenke til kommentar
jeg får det aldri til med C.A thor blir knust i spurten  :( selv om, jeg setter opp ett eget tog har det noe med hvilket lag jeg er og hvilken opptrekker jeg har jeg bruker dean som siste opptrekker med han blir bare dratt fra  noen tips :hmm:

9070697[/snapback]

Hadde samme problemet i starten. I starten brukte æ mange forskjellige folk å lagde et tog me 4-5 stk. No bruke æ bare han Edaleine, Dean så Hushovd. Bynner veldig tidlig å trekke opp me han Edaleine (dot å 99 effort). Får han dean til å henge på me 75 i effort å han hushovd me 70 deretter. Prøv å kom helt først i feltet, forbi relay køa. Så bynner de andre å ordne sæ rundt 6km. Gjerne et tog me 2 stk som kommer for tidlig. Da heng du dæ på der me han Dean, øke til 99 på han og 80 på hushovd. Så når d e 3-2km(avhenge av korsn spurten ser ut) igjen spurt me han dean å få han thor til å henge sæ på. Fortsatt 80 (følge han på 99 bruke han opp alt å stikk ifra han dean). Så må du bare sprinte me han thor ca rundt 1,5km. Er du heldig kom du dæ så fort opp at Petacchi å Bonnen spurta for seint. Dem har ganske så treg acc vess æ huske riktig.

CA sin fordel e å være langt fremme tidli i spurten!

PS! Funke ihvertfall ofte for mæ :)

Men like han Patrice Halgand best på Mount/Hilly stages, han e rå i brudd lamme han Bellotti å Fofonov!

Lenke til kommentar
Bynn på Easy. Så får du øke vess det e lett :)

Er relativt noob i det her spllet å trives enda godt på easy hehe :)

9114403[/snapback]

Jeg spiller også på easy, men det er for å bli kjent med spillet, teste ut taktikker og få litt selvtillit. Når jeg føler meg klar for det går jeg opp til normal og derfra tar jeg det som det kommer.

Lenke til kommentar
Bynn på Easy. Så får du øke vess det e lett :)

Er relativt noob i det her spllet å trives enda godt på easy hehe :)

9114403[/snapback]

Jeg spiller også på easy, men det er for å bli kjent med spillet, teste ut taktikker og få litt selvtillit. Når jeg føler meg klar for det går jeg opp til normal og derfra tar jeg det som det kommer.

9159011[/snapback]

E snart ferdi me første sesongen :)

Følte den gikk ganske bra, Vant Paris-Nice og Supergiroen, nummer 2 i TDF men vant klatre og poeng trøya.

Trur likevel æ må ta en sesong te på easy. Slit me økonomien. Hehe :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Det var en side som het pcmnorge.com som var veldig bra. Men når jeg prøver å gå inn på den nå kommer den ikke opp. Vet ikke helt hva som har skjedd, er ikke så alt for mange ukene siden jeg var innom sist. Anbefaler pcmscandinavia.com for info om nåverende og kommende versjoner av spillet.

Personlig bestemte jeg meg for å innstalere 2007 versjonen nå, mens jeg venter på 2008, med patcher og oppdateringer for denne sesongen tror jeg det kan bli gøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...