Gå til innhold

Tips til Pro Cycling Manager?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:D :!: Vinokourov vart nummer 3 i 2004, og har måttet hoppe over dei 2 siste, der han har vore favoritt i begge to. Det blir nok han, Kløden og Valverde det skal stå om i år. Kanskje med Kacheskin som utfordrer! :D :!:
Lenke til kommentar

Ja, det blir hvertfall mer åpent enn på lenge, blir ikke bare spennende å følge Thor, men også sammendraget :thumbup:

Noen som vet om Danilo Di Luca stiller :hmm:

Tviler vel egentlig, men...

Ups, helt glemt Pereiro Sio, tror han har en mulighet!

Mitt tips:

sammenlagt: Pereiro Sio, Kløden, Valverde (ikke lett :ermm: )

Spurt: Pettachi :thumbdown: Desverre

Klatre: Rasmussen (ingen tvil)

Ungdom: Andy Schleck, ingen ekspert ;)

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Siden jeg er en liten Caisse d'Epargne -fan så må jeg selvsagt si at Valverde vinner Touren iår...;)

Men pass opp for Luis Leon Sanchez på samme lag... tippern tar den hvite trøya iår.

PCM er et sikkelig artig spill. Har ikke fått kjøpt meg 2007 versjonen enda dog, hører rykter om mye feil og ikke frikamera-vinkel lenger? fakta?

Lenke til kommentar
Siden jeg er en liten Caisse d'Epargne -fan så må jeg selvsagt si at Valverde vinner Touren iår...;)

Men pass opp for Luis Leon Sanchez på samme lag... tippern tar den hvite trøya iår.

PCM er et sikkelig artig spill. Har ikke fått kjøpt meg 2007 versjonen enda dog, hører rykter om mye feil og ikke frikamera-vinkel lenger? fakta?

9010897[/snapback]

Det er sant at PCM 2007 har inneholdt en del feil, men dette er rettet opp i en patch som er ute nå, har selv ikke testet den, men den skal fungere fint. Download versjonen av spillet ble sluppet for et par uker siden, og cd versjonen skal være ute i norske butikker i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...