Gå til innhold

Tips til Pro Cycling Manager?

Anbefalte innlegg

over til tips og sånt...

hva gjør dere når ryttere stikker eller går i brudd?

drar, stikker med noen med dem eller hva?

8862658[/snapback]

Det er jo helt avhengig av hvordan dine ryttere ligger ann i sammendraget i forhold til de som går i brudd! Leder du sammenlagt med Basso, og Vinokourov ligger 1 min. bak, så lar du ikke han gå i brudd får å si det sånn! :p

Jeg pleier stort sett å sende en kar med i brudd nesten uansett. En middelmådig rytter. Litt avhengig av etappen selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
over til tips og sånt...

hva gjør dere når ryttere stikker eller går i brudd?

drar, stikker med noen med dem eller hva?

8862658[/snapback]

På flate etapper gjør jeg ingen ting, bare lar Milram kjøre det inn for meg :p

Men lar aldri noen gå i brudd i brosteins klassiere uten at jeg er med

Lenke til kommentar

Har akkurat plukket opp igjen Pro Cycling Manager 2006 og har et lite spørsmål. En del av rytterne har jo spesielle ritt de ønsker å være med på i løpet av en sesong. Og sånn som jeg har forstått det, lønner det seg å sende dem på treningsleir ca. 30 dager før et ritt. Men finnes det noen måte og enkelt å se hvilke ryttere som vil være med i hvilke løp, eller må man inn på hver enkelt rytter for å finne dette ut? Og hvor lang bør en treningsleir være?

Lenke til kommentar
Har akkurat plukket opp igjen Pro Cycling Manager 2006 og har et lite spørsmål. En del av rytterne har jo spesielle ritt de ønsker å være med på i løpet av en sesong. Og sånn som jeg har forstått det, lønner det seg å sende dem på treningsleir ca. 30 dager før et ritt. Men finnes det noen måte og enkelt å se hvilke ryttere som vil være med i hvilke løp, eller må man inn på hver enkelt rytter for å finne dette ut? Og hvor lang bør en treningsleir være?

8897881[/snapback]

Lurer litt på det samme.. :hmm:

Lenke til kommentar

Hei. Har spilt de to forgående pcm spillene med stor glede, men aldri lastet ned noen patcher, lurer derfor på hvilken patcher som blir lagt ut og hav disse gjør med spillet?? I tillegg lurer jeg på om du kan spille via internett med dl-versjonen? Håper på snarlig svar!! :dribble:

Lenke til kommentar
Hei. Har spilt de to forgående pcm spillene med stor glede, men aldri lastet ned noen patcher, lurer derfor på hvilken patcher som blir lagt ut og hav disse gjør med spillet?? I tillegg lurer jeg på om du kan spille via internett med dl-versjonen? Håper på snarlig svar!! :dribble:

8912060[/snapback]

Ja, DL versjon og CD versjon er identiske og man har samme rettigheter. Man kan spille på nett og instalere og avinstalere så mange ganger man vil. Man vil også få mulighet til å laste ned språkpakker (blant annet norsk) når dette er klart. Selv om jeg mest sannsynlig kommer til å spille på engelsk da en del av de norske oversettelsene er horrible.

Eneste forskjell er at DL versjonen er klar ved midnatt, mens den norske versjonen ikke kommer før 6 juli.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar

8912060[/snapback]

Ja, DL versjon og CD versjon er identiske og man har samme rettigheter. Man kan spille på nett og instalere og avinstalere så mange ganger man vil. Man vil også få mulighet til å laste ned språkpakker (blant annet norsk) når dette er klart. Selv om jeg mest sannsynlig kommer til å spille på engelsk da en del av de norske oversettelsene er horrible.

Eneste forskjell er at DL versjonen er klar ved midnatt, mens den norske versjonen ikke kommer før 6 juli.

8912198[/snapback]

Ja, tenker jeg spiller på engelsk jeg og!! Er det bare patcher til språk, eller er det patcher som gjør spillet bedre på noen som helst måte?? Takk gor kjapt svar!

Lenke til kommentar
Ja, tenker jeg spiller på engelsk jeg og!! Er det bare patcher til språk, eller er det patcher som gjør spillet bedre på noen som helst måte?? Takk gor kjapt svar!

8912305[/snapback]

Med fare for å bevege meg på tynn is er det vel i hovedsak bugs og svakheter som blir rettet på i patchene. Hva gjelder språk er det engelsk, tysk, fransk, italiensk og fransk som følger med DL versjonen, men man skal altså få muliughet til å laste ned andre språkpakker etterhvert som de blir ferdig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Berre sjå hvordan Vinoukourov gruste Valverde i Gran Vueltaen! :D  :cool:

9003539[/snapback]

Det var den gang, ikke nå! :cool:

Med andre plasser fra både Liège-Bastogne-Liège og La Flèche Wallonne i år, pluss at han vant sin første tempoetappe i vår, tipper jeg han blir den sterkeste sammenlagtrytteren..

EDIT: Vino skriver navnet sitt Vinokourov, ikke Vinoukourov... :p

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...