Gå til innhold

Tips til Pro Cycling Manager?

Anbefalte innlegg

O' Grady er ikke den beste sprinteren, men god er han...Han er nok ikke bedre enn Zabel uansett.

8850804[/snapback]

Sleit også med taktikken til maverick, sjølv om eg kjørte dotten opp på 100 så datt dei berre bakover i feltet... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
O' Grady er ikke den beste sprinteren, men god er han...Han er nok ikke bedre enn Zabel uansett.

8850804[/snapback]

Sleit også med taktikken til maverick, sjølv om eg kjørte dotten opp på 100 så datt dei berre bakover i feltet... :hmm:

8850840[/snapback]

Hvorfor quoter du innlegget til Nilsi_tl og svarer på noe helt annet? :!:

Uansett, visst du detter bakover i feltet med 99 og "dotten", så er det enten fordi rytteren din ikke er god nåkk (på flater antakelig) eller så er de utslitt.

Som du ser så er det flere som har lyktes med denne taktikken... :p

Lenke til kommentar

8850804[/snapback]

8850840[/snapback]

Hvorfor quoter du innlegget til Nilsi_tl og svarer på noe helt annet? :!:

Uansett, visst du detter bakover i feltet med 99 og "dotten", så er det enten fordi rytteren din ikke er god nåkk (på flater antakelig) eller så er de utslitt.

Som du ser så er det flere som har lyktes med denne taktikken... :p

8851095[/snapback]

Ja, jeg lyktes til en viss grad, men tror ikke jeg har med meg gode nok ryttere, har ikke knaven blant annet

Lenke til kommentar

Spiller CSC nå, har kommet midtveis i Februar og har vunnet en del etapper med O'Grady, bruker en liknende taktikk som det er snakk om her. Mne veksler mellom hvilke opptrekkere jeg bruker. Har blant annet testet ut: Voigt, Arvesen, Cancelara, Lombardi + noen til. Har ikke helt funnet ut hva som er helt idielt ennå, tror i allefall ikke jeg kan bruke Voigt i TDF da han er en mann for brudd og kan være for sliten i noen etapper.

Hvordan legger dere opp treningen til f.eks. Basso, spurtere og klatrere før Giroen og Touren? Kan jeg klare å kjempe i toppen av både Giroen og Touren med Basso i løpet av samme sesong eller må jeg sette mine kort på en annen rytter i disse rittene. I så fall hvem når jeg spiller CSC?

Lenke til kommentar
Spiller CSC nå, har kommet midtveis i Februar og har vunnet en del etapper med O'Grady, bruker en liknende taktikk som det er snakk om her. Mne veksler mellom hvilke opptrekkere jeg bruker. Har blant annet testet ut: Voigt, Arvesen, Cancelara, Lombardi + noen til. Har ikke helt funnet ut hva som er helt idielt ennå, tror i allefall ikke jeg kan bruke Voigt i TDF da han er en mann for brudd og kan være for sliten i noen etapper.

Hvordan legger dere opp treningen til f.eks. Basso, spurtere og klatrere før Giroen og Touren? Kan jeg klare å kjempe i toppen av både Giroen og Touren med Basso i løpet av samme sesong eller må jeg sette mine kort på en annen rytter i disse rittene. I så fall hvem når jeg spiller CSC?

8852569[/snapback]

Sats på Schleck (frank) og bygg opp andy!

Lenke til kommentar
åja...tenkte litt feil jeg!

såklart...det er jo en god ide ja!

8858601[/snapback]

Jepp! Viste jo klasse i Giroen! :D

8861006[/snapback]

Ja, tipper han vil ha enda bedre forutsetninger i 2007 utgaven av Pro Cycling Manager.

Spiller fortsatt med CSC nå, er snart halvveis i Giroen. Basso har kjørt i rosa siden dag to og O'Grady snuser på Pettachi hver gang det blir spurt. Håper fortsettelsen blir like bra :)

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Tror ikke O'grady skal stresse så mye med petacci på pcm 2007 når det kommer en update til PCM! Petacchi har testa positivt på en doping test nylig!

hater doping!

8862193[/snapback]

You're not the only one! :thumbup:

Endret av miniPOK
Lenke til kommentar
Tror ikke O'grady skal stresse så mye med petacci på pcm 2007 når det kommer en update til PCM! Petacchi har testa positivt på en doping test nylig!

hater doping!

8862193[/snapback]

8862286[/snapback]

Ja, de vet ikke om det var noe som var i medikamentet hans da, men blir egentlig litt lettet hvis han blir tatt, slipper spiller mot han på PCM 2007

Lenke til kommentar

hater doping!

8862193[/snapback]

8862286[/snapback]

Ja, de vet ikke om det var noe som var i medikamentet hans da, men blir egentlig litt lettet hvis han blir tatt, slipper spiller mot han på PCM 2007

8862316[/snapback]

jeg for min del håper ikke at han har tatt noe doping!

men nå bør vi vel begynne å snakke litt mer on topic ellers blir vel tråden stengt og det vil vi vel ikke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...