Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nok er nok, Autofils underskriftkampanje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvor penga blir av mens vi på hedmarken skifter understells deler nesten hvert år pga dårlige veier og vi har et olje fond på flerfoldige miliarder! Skar vedde på at regjerings folk har like mye greip på penger som en 16 gammal sossegutt som får 10000 hår månde til fri bruk :p

Lenke til kommentar
Samferdselsministeren vil bl.a bruke pengene våre på en ny bru der under 50 biler vil passere hver dag.

8779697[/snapback]

Vennligst dokumenter dette før du ber folk om å skrive under på en kampanje med dette som grunnlag. Uten å vite hvilken sak dette er, så er det jo mulig at det koster mer å drifte denne strekningen uten ny bru enn det koster å bygge den. Det kan også være fremtidsrettede planer med dette, eller at strekningen det er snakk om er så farlig at det er en nødvendighet for å spare liv.

Som nevnt, vennligst dokumenter denne saken slik at dette kan bli oppklart.

Lenke til kommentar

Autofil er imot: 'brua til 750 mill, som 46 biler daglig kommer til og bruke'

staten vil ikke bruke penger på f.eks å fikse: elendige veier og søpplete tunneller som raser og tar liv'

F.eks: http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/05/28/501900.html

Konklusjon: Staten vil heller bygge en bru for 750 millioner kroner der hvor ikke mer enn 50 biler kjører daglig, det autofil vil er at staten skal heller bruke de 750 millionene på å fikse tuneller så de ikke tar mere liv, og de elendige veiene som er her i Norge.

Det jeg mener er at staten ikke bryr seg om menneskeliv, men tenker heller på de 50 personene som må kjøre noen minutter ekstra bare for å komme hjem

Det er det jeg vet....

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar

Kan dere ikke protestere på et skikkelig pengesluk heller ?

Staten holder på å kaste bort 3.3 milliarder på Ryfast.

En to stegs undersjøisk tunnel der bare de første 4 kilometerene har noen faktisk nytte og vil føre til større trafikk på E39 mot Stavanger som allerede sliter med å ta unna for trafikken.

Lenke til kommentar

Har signert denne kampanjen og gjorde det med glede!

Behøver ikke og tenke så jævlig hardt for og finne et sted som faktisk hadde trengt en slik bru. En ny forbindelse på nøtterøy feks. En rute direkte til E18, Tønsberg sin tynne nerdre langgate er bare ikke nokk! Blir så oppgitt jeg.

Litt of topic, men det samme gjelder vår nye tragiske Opera... Hvordan i helevete kan staten bruke så jævlig mye penge på en Opera når sykehus ikke engang har nokk rom til alle Pasiente sine eller at legene må jobbe mye mer enn de egentlig burde?

Politikk er rett og slett altfor viktig til at Politikere kan styre med det...

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...