Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nok er nok, Autofils underskriftkampanje

Anbefalte innlegg

Kom igjen folkens. Samferdselsministeren vil bl.a bruke pengene våre på en ny bru der under 50 biler vil passere hver dag.

Autofil har satt igang underskriftkampanje mot dette og mot veistandarden generelt

NOK ER NOK!

'Mondeo' postet dette på bilforumet og ikke her på diskusjon, derfor postet jeg dette.

EDIT: Det jeg har hørt: Staten vil heller bygge en bru for 750 millioner kroner der hvor ikke mer enn 50 biler kjører daglig, det autofil vil er at staten skal heller bruke de 750 millionene på å fikse tuneller så de ikke tar mere liv, og de elendige veiene som er her i Norge.

Det jeg mener er at staten ikke bryr seg om menneskeliv, men tenker heller på de 50 personene som må kjøre noen minutter ekstra bare for å komme hjem

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig det der,bilistene betaler mer og mer i avgifter bokstavelig talt spyr penger inn i statskassa og så er det laveste veibudsjettet på 19 år??

Det er jo GALE!

For hver bil som blir dradd inn i Norge tjener jo staten drøssevis med penger!!

HK-avgift (noe som ikke koster staten en dritt!)

Registrering og omregistrering(som sikkert koster staten en hundrelapp eller to betaler vi mellom 1500-14000hvis jeg ikke tar helt feil!)

bensinavgifer som sikkert drar inn drøssevis med penger

og veiavgiften..

:hmm: lurer på hvor alle pengene blir av jeg?

EDIT:

så glemte jeg alle pengene de tar fra deg før du eier en bil idag og..det er ikke billig å ta lappen idag,de suger jo over 1000 kr av deg bare på biltilsynet i kontor arbeid jo...

Husker ikke hvor mye jeg betalte der oppe for et par år siden men det var nok mer enn hva det kostet de i administrasjon utgifter..

Endret av BacardiKillah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...