Gå til innhold

Skifte etternavn ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan skifte det til: "Jeg skal slutte å bryte tre - ords - regelen" :yes:

8779675[/snapback]

Nicke ditt var du ikke særlig heldig med

Du må nok være myndig ja.

Med mindre du har begge foreldre bak deg eller noe sånt.

Dessuten er det masse regler for godkjenning, så du kan ikke bytte navn til for eksempel Kjell Propell eller Guri Malla eller noe sånt.

8779676[/snapback]

Joda kan skifte til det meste faktisk hehe men kjipt og måtte vente

mor mi sier jeg må være 18 men jeg vill skifte nå hehe

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Såvidt jeg husker, så må du være 14 eller 16 med samtykke fra foreldren(e) dine for å gjøre det før du blir 18, det samme gjelder vell fornavn(?).

Hvorfor vil du skifte forresten? Har du et flaut etternavn som "Kylling" eller "Isbil"?

8780112[/snapback]

Hehe hadde bare vært fett og funnet på noe selv

Orresnei: Liker emnetittelen jeg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...