kbkjetil Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå har jeg blit 16 år å vil ha moped har veldig lyst på Rieju mrx, men så er det denne pro utgaven da.. den er jo sykt rå, men er den vert å betale litt meir for? hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 forskjellen ligger vel for det meste i utsenede , og litt kraftigere dempere og så er det vel turteller , men motoren er den samme . så jeg mener det ikke er vert det , men det er du som mener det er verdt det eller ikke Lenke til kommentar
kbkjetil Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 forskjellen ligger vel for det meste i utsenede , og litt kraftigere dempere og så er det vel turteller , men motoren er den samme . så jeg mener det ikke er vert det , men det er du som mener det er verdt det eller ikke 8779709[/snapback] takker for svar:) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 MRX Pro er utstyrt med solide Wave bremseskiver. Lilla sylinder kjennetegner pro versjonen. Rieju MRX og SMX er de eneste mopedene i sin klasse med PRS demping (Progressive Racing System). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå