Cookiebird Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Heisann, trenge litt kritikk på denne: http://www.deviantart.com/deviation/43906314/ Egentlig er den satt sammen av ulike deler (med untak av noen få) fra en annen og evig ambisiøs animasjon jeg hadde. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ntåå, den var jo litt søt da Hvordan laget du den? Finnes det noen toturials som viser hvordan man lager noe lignende? Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Det er vel rundt 24 bilder i sekundet, alle animert for hånd. Der har du tutorialen. Altså, det er ren og skjær "ekte" animasjon, ikke noe tips og tricks der. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hadde ikke lyd her, men det var jævli bra animasjon syns jeg rett og slett. Ingen kritikk herfra altså. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hmm... ser kritikk jeg. Det er faktisk mulig å gi negativ OG positiv kritikk. Kim Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) jajaja, bare vær vrien du. Endret 11. juni 2007 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå