Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hovedkort er defekt?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny pc for ca 1 uke siden. Siden da har usb musen falt ut nå og da, slik at jeg må ta den ut og inn for at den skal fungere igjen.

Og igår så kom jeg plutselig ikke på internett.

Vista mente den fant "lokalnett", men jeg fant ikke de maskinene som er på nett med meg.

Så jeg prøvde Tp-kabelen i den andre inngangen på hk. Men samme beskjed.

Så jeg la inn Vista på nytt for å sjekke dette da, men samme beskjed igjen, og inne i installasjonen så hadde usbmusa fallt ut som vanlig. (har testet musa på en annen pc og fungerer fint der).

Har også hatt fryseproblemer med spill hvor lyden har hengt seg opp og jeg måtte restarte, også hatt noen bluescreens.

Det første jeg tenker er ihvertfall defekt HK.

innvendinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg ny pc for ca 1 uke siden. Siden da har usb musen falt ut nå og da, slik at jeg må ta den ut og inn for at den skal fungere igjen.

Og igår så kom jeg plutselig ikke på internett.

Vista mente den fant "lokalnett", men jeg fant ikke de maskinene som er på nett med meg.

Så jeg prøvde Tp-kabelen i den andre inngangen på hk. Men samme beskjed.

Så jeg la inn Vista på nytt for å sjekke dette da, men samme beskjed igjen, og inne i installasjonen så hadde usbmusa fallt ut som vanlig. (har testet musa på en annen pc og fungerer fint der).

Har også hatt fryseproblemer med spill hvor lyden har hengt seg opp og jeg måtte restarte, også hatt noen bluescreens.

Det første jeg tenker er ihvertfall defekt HK.

innvendinger?

8779200[/snapback]

Tror du må være litt mer spesifikk angående hvilke problemer, hardwaren din og hva du gjør når problemene inntreffer etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...