Scortech Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Heisann Jeg har selv ikke opplevd dette men jeg har venner som har opplevd dette. En venninne av meg har fått hacket sin msn messenger.. Da jeg plutselig mottar msn messenger beskjed fra hun men hun har ikke sendt det til meg.. Noen gode råd og tips om hvordan man kan få ordnet opp i dette?? Scortech Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ville begynnt med å bytte passord ialefal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Og så bytte "Hemmelig Spørsmål" i og med at det er den vanligste måten å "hacke" MSN på.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 kan være virus hvis det blir sendt linker Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Når det ble sendt melding til meg så var dt en link med.selvsagt så klikket ikke jeg på den Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 på tide å installere antivirus tenker jeg lag også en hijacklog og kjør spybot Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Mange har et hemmelig svar som faktisk tilhører spørsmålet. Dette må du på ingen måte gjøre, hemmelig svar skal være noe helt random som du kan huske, spørsmålet skal ikke stemme svaret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå