Salemonsen_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei, jeg skal da ha meg en LCD skjerm er vell på tide å fase ut CRT skjermen min nå... har hatt denne flotte CRT skjermen i snart 10 år! :O (syncmaster950p) så jeg tenkte jeg skulle hive meg med på den store "flatskjerm" bølgen, jeg har sett litt på de 22" tommer's skjermene synes det høres ut som et meget kurant kjøp! med tanke på både pris og stor skjerm. LINK Denne ser jo ut som en veldig bra skjerm hvis det er noen som vet om et billigere alternativ så er det bare å rope ut! -Salemonsen Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Denne er verdt å ta en titt på: http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=45305 Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Denne er verdt å ta en titt på: http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=45305 8779441[/snapback] Hvis det ikke er noen som har noe stygt å sie om denne så tror jeg det blir denne skjermen jeg går for! Sinnykt bra design å i følge netshop hadde den veldig god responstid å det meste jeg kunne tenke meg Noen tester som kan bekrefte meg? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Denne er verdt å ta en titt på: http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=45305 8779441[/snapback] Anbefaler denne jeg og, har den selv og er utrolig fornøyd. Vis du søker på forumet her så finner du en tråd om akkurat denne skjermen. BTW, du får den til 3000,- hos Computer City Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har samme skjerm jeg også, og er kjempefornøyd. Trådstarter kommer nok ikke til å angre hvis han kjøper denne. Pantera Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Anbefaler Samsung 226BW, til 3000,- på ComputerCity Du vil ikke Angre. PS, prøv og få tak i en med S-panel ,) Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har vært et panelstyr med 226BW. Tre paneler; A, C og S, hvor S er best og C er dårligst. S-panelet er ute av produksjon, men er du heldig... Råttent av Samsung å selge en skjerm under samme merke, når panelene har forskjellige kvaliteter. Uansett er skjermen den beste i sin klasse, uavhengig av panel . Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Anbefaler Samsung 226BW, til 3000,- på ComputerCity Du vil ikke Angre. PS, prøv og få tak i en med S-panel ,) 8779847[/snapback] S-Panel hva er det? BTW siden alle her har nå sagt at denne skjermen er et super-kupp så er det nok denne jeg går får takker for raske svar EDIT: ser ut som jeg fikk svar før jeg fikk spurt ^^ Endret 4. juni 2007 av SirSalemonsen Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg fikk et C jeg... Ønsker bare at SirSalemonsen skal få tipp-topp. Men elsker C-panelet mitt jeg også.. ikke noe galt. Nesten ikke baklys. Men mulig det kan være smått mer enn S. EDIT: S-Panel hva er det? S-panelet det originale Samsung displayet. De andre er fra andre produsenter, men er seff like gode, veldig nært iallefall. Tror ikke du vil merke noe forskjell. EDIT2: Eller kansje alle er fra Samsung =) Endret 4. juni 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva med Samsung 204b ? noen som vet hvordan disse(226bw og 204b) er mot hverandre? har lurt på denne en stund nå, mest til min nye spill pc. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Hva med Samsung 204b ? noen som vet hvordan disse(226bw og 204b) er mot hverandre? har lurt på denne en stund nå, mest til min nye spill pc. 8782153[/snapback] Den var litt dyr i forhold til størrelsen, jeg tenkte at jeg kunne bruke skjermen til litt film-titting, så det blir litt for liten skjerm med tanke på pris siden budsjettet mitt ikke bestiger 3000-3200... Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 joda men det var bare komplett sin pris, shg.no har den til under 3200, dog ikke inne før 12. denne mnd. Etter min smak er 22" for lite å se film på men tviler på du angrer om du kjøper 226bw, virker som alle hiver tommelen opp for den Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med Samsung 204b ? noen som vet hvordan disse(226bw og 204b) er mot hverandre? har lurt på denne en stund nå, mest til min nye spill pc. 8782153[/snapback] Vel, 226 er widescreen, mens 204b er ikk det. Men widescreen eller ikke er jo en smaksak. Og så er 226 vesentlig større da Teknisk sett er det vel ikke så mye som skiller.... Pantera Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ble ikke noe skjerm i sommer, men nå blir det skjerm uansett! så derfor spør jeg samme spørsmålet! 3000kr helst under. Er 226BW Fortsatt et bedre valg en de nye skjermene som har kommet ut nå i det siste? Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ble ikke noe skjerm i sommer, men nå blir det skjerm uansett! så derfor spør jeg samme spørsmålet! 3000kr helst under. Er 226BW Fortsatt et bedre valg en de nye skjermene som har kommet ut nå i det siste? Du må kjøpe 226CW. Det er versjonen etter 226BW. Denne har et s-panel som er bedre enn de andre panelene som man kan finne hos 226BW. Du får 226CW til underkant av 3000kr. 226BW kan du få til 2500kr. BW: https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...=&pricemax= CW: https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...mp;search=S%F8k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå