lars4012 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg skal kjøpe ny mobil, men det er så mange modeller og funksjoner at det er lett å bli svimmel. Jeg bruker mobilen hovedsaklig til samtaler og SMS/MMS, men tar også en del bilder - så kameraet må være bra. Ellers forventes 3G, edge osv. osv. svært lite brukt. Det hadde også vært kjekt med en OK mp3 spiller og nok plass til en del sanger (dvs støtte for kort på minst 1 GB). Pris er maks 5000, men gjerne lavere. Har sett litt på Nokia 5700, men kameraet på den fikk dårlig karakter. Noen som har erfaring med denne? Noen som kan anbefale en telefon som passer mine beohv og lommebok? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nokia N95/N73 SE K800i Det er vel de beste kamera mobilene, og med riktig abo type får du dem til under 5 000 kr. AKIRA Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg ville anbefalt Nokia N73 ME. Den har et stor minnekort som følger med og et bra kamera. Hvis du ikke trenger EDGE, så kan jo K800i/K810i være et godt valg. Den kan ha minnekort på opptil 1 gb. Hvis du vil ha HSDPA, (3.5G) GPS, 5Mpix kamera og en større skjerm, så kan jo N95 passe, men den har bare litt bedre kamera enn de to jeg nevnte. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg ville anbefalt Nokia N73 ME. Den har et stor minnekort som følger med og et bra kamera. Hvis du ikke trenger EDGE, så kan jo K800i/K810i være et godt valg. Den kan ha minnekort på opptil 1 gb. Hvis du vil ha HSDPA, (3.5G) GPS, 5Mpix kamera og en større skjerm, så kan jo N95 passe, men den har bare litt bedre kamera enn de to jeg nevnte. 8779008[/snapback] Jeg bruker 2gb minnekort på min K810i.. Er også fornøyd med bildekvaliteten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå