Bruktbilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tss, jeg får ikke 2-3, men det er nok for å komme inn på de fleste skoler for normale folk. 8780537[/snapback] Kaller du meg unormal? 8780580[/snapback] Ja, Nei, brukte feil ord der, ja. Du forstår nok hva jeg mener, hvis ikke kan jeg forklare det. Bare fjern -normale fra setningen. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fikk også mine i dag. Går i tiende nå. Norsk: 6 (bokmål, nynorsk og muntlig slås sammen) Matte: 6 Engelsk: 6 (muntlig og skriftlig slås sammen) Samfunnsfag: 6 Heimkunnskap: 6 Naturfag: 6 Kunst og håndverk: 6 KRL: 6 Musikk: 6 Gym: 5 Tilvalgsfag: Fransk: 5 (muntlig og skriftlig slås sammen) (Kunne nok ha presset meg opp til en sekser i fransk også, men jeg hadde fire fag å gå opp i, så da ble fransken nedprioritert, den teller jo ikke uansett.) Snitt: 5,9. (Haha, pwnd@Atir_) 8780508[/snapback] Hvor mye skal du dele på da Vegard? Kan du fortelle oss om hvordan du regnet? Metoden din ser vel mest riktig ut, er litt nysgjerrig. Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Fikk 3.7 i snitt, har steget fra 3.3 ifjor Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fikk også mine i dag. Går i tiende nå. Norsk: 6 (bokmål, nynorsk og muntlig slås sammen) Matte: 6 Engelsk: 6 (muntlig og skriftlig slås sammen) Samfunnsfag: 6 Heimkunnskap: 6 Naturfag: 6 Kunst og håndverk: 6 KRL: 6 Musikk: 6 Gym: 5 Tilvalgsfag: Fransk: 5 (muntlig og skriftlig slås sammen) (Kunne nok ha presset meg opp til en sekser i fransk også, men jeg hadde fire fag å gå opp i, så da ble fransken nedprioritert, den teller jo ikke uansett.) Snitt: 5,9. (Haha, pwnd@Atir_) 8780508[/snapback] Hvor mye skal du dele på da Vegard? Kan du fortelle oss om hvordan du regnet? Metoden din ser vel mest riktig ut, er litt nysgjerrig. Tusen takk på forhånd! 8780603[/snapback] Pluss sammen alle karakterene du har og del på antallet. (2+4+5+3+4+5)/6 Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Fikk 3.8 i snitt med dette, dette kan da vel ikke stemme? Noen som kan regne ut snittet for meg på den offisielle måten? Endret 4. juni 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Å regne ut snittet er det samme som å finne middelverdien. Dette lærer man vel lenge før 10.klasse. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Å regne ut snittet er det samme som å finne middelverdien. Dette lærer man vel lenge før 10.klasse. 8780665[/snapback] Snittet kan jeg, plusse alt og dele på antall... Men det er en ny metode eller no'. Forstod ikke helt hvordan Vegard gjorde det, eller jo, jeg forstod det. Men hvorfor delte han på 6 når det er 10 fag igjen. Siden engelsk s og m og norsk s og m blir slått sammen. Dilemma... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Fikk 3.8 i snitt med dette, dette kan da vel ikke stemme? Noen som kan regne ut snittet for meg på den offisielle måten? 8780657[/snapback] Du har 4,9 hvis poengsummen din er rett... Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fikk 3.8 i snitt med dette, dette kan da vel ikke stemme? Noen som kan regne ut snittet for meg på den offisielle måten? 8780657[/snapback] Du har 4,9 hvis poengsummen din er rett... 8780678[/snapback] Tusen takk, delte på 10 jeg også. 4.9 er vel ikke verst. Sender en klage pga 5'eren i norsk muntlig da blir det og burde en 6. blir vel 4.95 i snitt da . Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er da ingen grunn til å være skuffet over karakterer man får på ungdomsskolen, da alle nesten garantert kommer inn på skolen man søker på. 2-3 i snitt er mer enn nok for å komme inn på "vanlige" skoler, hvis du ikke skal inn på superskoler eller noe slikt. 8780383[/snapback] Haha, hva definerer du som "vanlige" skoler og "superskoler"? Media f.eks er ganske tøft og komme inn på. Gjerne rundt 5 eller over i snitt (spørs så klart hvor man bor). Jeg går studiespesialisering på en skole med ca 1000 stk på, men enda var kravet for å komme inn rundt 3,5 eller3,6 så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Husk at veldig mange som går media ender opp med å ta allmenn påbygg, fordi 3.klasse media er det samme som allmenn påbygg, bare med mer media. Mange ser seg riktig lei på hele mediamaset, og synes ikke det er like kult som da de søkte det.. Forstålig nok. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fikk også mine i dag. Går i tiende nå. Norsk: 6 (bokmål, nynorsk og muntlig slås sammen) Matte: 6 Engelsk: 6 (muntlig og skriftlig slås sammen) Samfunnsfag: 6 Heimkunnskap: 6 Naturfag: 6 Kunst og håndverk: 6 KRL: 6 Musikk: 6 Gym: 5 Tilvalgsfag: Fransk: 5 (muntlig og skriftlig slås sammen) (Kunne nok ha presset meg opp til en sekser i fransk også, men jeg hadde fire fag å gå opp i, så da ble fransken nedprioritert, den teller jo ikke uansett.) Snitt: 5,9. (Haha, pwnd@Atir_) 8780508[/snapback] Hvor mye skal du dele på da Vegard? Kan du fortelle oss om hvordan du regnet? Metoden din ser vel mest riktig ut, er litt nysgjerrig. Tusen takk på forhånd! 8780603[/snapback] Slo sammen norskkarakterene og engelskkarakterene slik at jeg fikk ti karakterer til sammen. Regnet ikke med tilvalg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 siden dette er (enda) en telletråd og at topic bryter med tre-ords-regelen stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg