Salemonsen_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei. Jeg har ikke prøvd vista siden den kom ut med 2-3 oppdateringer så jeg tenkte jeg skulle høre meg rundt om det har blitt flere updates om fikser noen av de utfoldige problemene i vista? Siden jeg er en gamer-entusiast så vil jeg jo helt ha DX10 på pc'en siden jeg nå har annskaffet meg et DX10 kort. Er Vista i nærheten av XP anngående spille fronten? Jeg annser ikke svar som dette: "Jeg har vista å det er best super digg" som et svar på spørsmålet mitt, jeg tenkte heller på fordeler og ulemper med vista og XP anngående spille-egenskaper og vilken vista som er best å gå for. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Siden jeg er en gamer-entusiast så vil jeg jo helt ha DX10 på pc'en siden jeg nå har annskaffet meg et DX10 kort. Er Vista i nærheten av XP anngående spille fronten? 8778869[/snapback] Nei, det synes jeg absolutt ikke. Får mye lavere fps i samtlige spill jeg har prøvd under Vista. Ellers har jeg ingen problemer med Vista, aller drivere, programmer osv har fungert supert. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Siden jeg er en gamer-entusiast så vil jeg jo helt ha DX10 på pc'en siden jeg nå har annskaffet meg et DX10 kort. Er Vista i nærheten av XP anngående spille fronten? 8778869[/snapback] Nei, det synes jeg absolutt ikke. Får mye lavere fps i samtlige spill jeg har prøvd under Vista. Ellers har jeg ingen problemer med Vista, aller drivere, programmer osv har fungert supert. 8783713[/snapback] Takk for svar, venter på service pack 1 kommer da Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tror faktisk ikke det nødvendigvis er Vista i seg sjøl det står på (som i bugs) men heller gfx drivere spesielt. Både ATI og Nvidia sliter der selv om det begynner å nærme seg der og. Vista har en del features som betyr at det i praksis nok kommer til å yte bedre i spill, bare gfx driverne begynner å henge med, noe som ser ut til å skje i sommer med den progresjonen feks nvidia har hatt på det området. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Foreløpig har det ikke gått lang nok tid til at driverne har blitt optimalisert nok enda. Et system med vista enn xp vil alltid ha mindre systemressurser igjen til oppgavene. Uansett så blir jo dette bare bedre og bedre og vil ligge på xp nivå om ikke alt for lenge (forhåpentligvis). Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Alle spillene som jeg hat fått til å fungere under Vista, har fungert like bra, med så å si samme FPS. Eneste aberet er at mitt 7800GT-kort ikke lar seg overklokke i Vista, mens det lot seg overklokke rikelig i XP Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Tror faktisk ikke det nødvendigvis er Vista i seg sjøl det står på (som i bugs) men heller gfx drivere spesielt. Både ATI og Nvidia sliter der selv om det begynner å nærme seg der og. 8784825[/snapback] Det er jeg fult klar over, om det var meg du hintet til Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=174319 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå