Gå til innhold

Ny expansion pack rundt hjørnet?

Anbefalte innlegg

Greit.

Crusade gjorde spillet bedre fordi på outland er det MASSE quester. Du unngår dødtid, noe som var "common ground" på det meste av orginalen.

På det orginale var det ofte at man faktisk tjente mer xp ved bare å farme, isteden for å gjøre quests, for det var så langt fra hver quest.

Sånn er det ikke i outland.

Dette alene for meg, gjør at jeg gleder meg til outland når jeg lvler alts...

å dermed er WoW nå bedre enn før.

Men det var selvsagt min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er jo at de bare legger til endgame content. Håper blizzard har vett nok til å legge til litt midlevel content, sånn at det ikke blir første mann å grinde seg til endgame for at det skal bli noe gøy å spille.

Lenke til kommentar
De la jo nettopp til 3 nye factions, som var fint. :)

8984901[/snapback]

Noen av oss liker å se 999/1000 exalted da.... Dumme factions.

Liker meg veldig godt i azeroth for øyeblikket. Er sååååååå mange quests jeg har mista når jeg levla warlocken og presten. Skjønner ikke at det er mulig... Mye spennende lore i tillegg som er kjekk å få med seg :)

Ja til fler 1-58 instancer :) . Gjerne ganske utfordrende i tillegg...

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Hei!

Vet at egne meninger er litt OT, men likevel.

Personlig syntes jeg TBC har enkelte gode og vonde sider.

Dungeons er ikke lenger hva de var. Husker første gang jeg så Onyxia. Perspektivet der er helt supert, og man får et slags "sjokk" når man ser hvor stor hun er sammenliknet med alt annet man var vant til før man begynte å raide. Må også legge til at Molten Core, og BWL er mine absolutt yndlings instancer. Flammer, mørke rom, drager, etc.

Noe av det possitive i TBC, syntes jeg, er at når man har nådd level 70, kan man samle gear som ville vært SYKT på level 60. Da er det alltid morro å tøye grenser i gamle instancer, som f.eks. BRD solo, etc.

Som tidligere nevnt; Repoutation grinding er også en av de tingene som har blitt fokusert mer på i TBC. Vet ikke helt hva jeg syntes om det.

Vil avslutte med at jeg syntes det virker som at de fleste raidbosser nå er basert på mana og manaregen, noe som er utrolig kjedelig. Kunne de ikke lagt mer i taktikker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...