Theoneask Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er jo ikkje noke problem med å legge inn meir til spelet. Har jo områder oppe i nord, der Death Knigth ( Arthas ) er. Men problemet er vel at det blir einsforming. Stige til ny max lvl, grinde meir rep, skaffe meir gull, gjer nye instancer, pvp. Det blir liksom ikkje noke nytt. Iallefall ikkje slik dei helde på no. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg vil ha hero-classes på lvl 80 i Northrend. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Pre-BC-bosser scaler _ikke_. Det er bare "levelen" som går opp, damage, hp etc blir det samme. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Da er det bare meg som er litt feilinformert. Men lykke til med å soloe Blackwing Lair. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Soloe det blir nok et problem, men vil tro at en del ting kan gjøres lett i femmannsgruppe. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 all rep grindingen i TBC er noe av det kjedeligste de har laget! jeg for min del orker ikke engang tanken på å først kjøre en instance 10-15 ganger for å bli revered, deretter 5-10 ganger for epic drops/badges, noe så utrolig kjedelig da! Skulle vært mulig å crafte/skaffe til veie like bra sett som T4/5/6 uten å måtte raide for det (selv om det hadde krevd sykt med mats). Spillet på lvl 70 er så kjipt, enten raider man, eller så spiller man PvP, vil man kun soloe så tar det ikke lange tiden før man har gjort alt av quest etc. og da ender man opp med å slutte å spille. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Da er det bare meg som er litt feilinformert. Men lykke til med å soloe Blackwing Lair. 8782977[/snapback] Har da aldri sagt at jeg skal ta BWL solo Er du helt gal.. Bare det at jeg faktisk har noe der inne å gjøre som en level 70 Rogue, som level 60 ville jo ingen ha meg med mine ræva gear.. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tror ikke noe at det scaler jeg. Noen som har link til en plass på wow-europe der dette står? Har vært i mc med 8 man, tatt onyxia med 5 man. Det var ikke noe spes vanskelig. Alle var 70., Skulle tro vi hadde hatt større problemer vist det va scalet etter lvl til dem i gruppa. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Onyxia 5 man på 70 burde ikke ha vært for vanskelig nei. Onyxia ble tatt av 3 man før TBC For de som ikke fikk det med seg.. Onyxia 3-Man Pre TBC Endret 4. juni 2007 av Footy Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Men vist det hadde scalet så hadde det jo vært vanskelig. Du kan ikke komme og si at 5 man onyxia var lett med 5 stk normale spillere? Jeg har ikke lang raid erfaring og vi tok onyxia veldig eltt... Guildet jeg er i sleit ¨på onyxia 40 man før tbc. self hadde du fullt t3 og mye erfaring var det lett.. Men tivler enda på denne scalingen.. Hørt mange snakker om det men ikke sett noen "blå" post på dette på wow-europe forumene.. Eller sett at blizzard har skrevet noe om det. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kan vedde nesten hva som helst på announcement @ blizzcon. (for exp) Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men vist det hadde scalet så hadde det jo vært vanskelig. Du kan ikke komme og si at 5 man onyxia var lett med 5 stk normale spillere? Jeg har ikke lang raid erfaring og vi tok onyxia veldig eltt... Guildet jeg er i sleit ¨på onyxia 40 man før tbc. self hadde du fullt t3 og mye erfaring var det lett.. Men tivler enda på denne scalingen.. Hørt mange snakker om det men ikke sett noen "blå" post på dette på wow-europe forumene.. Eller sett at blizzard har skrevet noe om det. 8784660[/snapback] jeg tviler litt på scalingen jeg og. vi var der 7 man, og da sleit vi for warrior hadde problemer med agro siden Onyxia aldri traff han... Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Bossene scaler, kan ikke skjønne at dere ikke tror på det Lycantrope sa. Her har dere det offisielt fra Blizzard. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 De scaler vel bare som i at de er 3 levler høyere enn raidet, så man fortsett har 17% chance to miss. Tror ikke de gjør noe mer skade eller har mer hp enn på 60. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 all rep grindingen i TBC er noe av det kjedeligste de har laget!jeg for min del orker ikke engang tanken på å først kjøre en instance 10-15 ganger for å bli revered, deretter 5-10 ganger for epic drops/badges, noe så utrolig kjedelig da! Skulle vært mulig å crafte/skaffe til veie like bra sett som T4/5/6 uten å måtte raide for det (selv om det hadde krevd sykt med mats). Spillet på lvl 70 er så kjipt, enten raider man, eller så spiller man PvP, vil man kun soloe så tar det ikke lange tiden før man har gjort alt av quest etc. og da ender man opp med å slutte å spille. 8783196[/snapback] Nei, gjorde jo aldri de samme instancene flere ganger i vanlig WoW, så såklart er jo TBC fryktelig ille på det her som tilfeldigvis har lagt reputation gain i instancer du uansett vil gjøre flere ganger for å få drops derfra Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Dem gjør ikke mere skade, eller får mer hp. Klipp fra blue hos Blizzard fra tråden jeg linket. "Ok, I have some quick clarification on a few things. Yes the bosses scale and should act as if 3 levels higher than each individual player. So this will only affect, chance to resist, glancing blows and to hit for each person. Ex. If you are 70 it will react as if it is 73. If you are 60, it will be 63. The hitpoints do not go up nor does the damage that the mob does. The only thing that is scaling is damage mitigation based on each player attacking the mob. So to clear it up, it does not scale based on the highest member of the raid. The loot tables remain unchanged as well. " Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det var rykter om det, men jeg tok feil. Beklager. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 På hvilken måte tok du feil? Du skrev at bosser scalet, der har du jo rett. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er ikke noe glad i BC nei. Mange jeg kjente slutta, og jeg må si at en dag etter at jeg gikk gjennom portalen så kjente jeg hvor skuffa jeg egentlig var over det nye innholdet. 1. Jeg liker ikke de nye sonene. 2. Draenei og bloodelves er tullete raser som beveger seg LANGT vekk fra det warcraft en gang var, med dumme og onde øksesvingede orcer mot de gode og edle menneskene. 3. Jeg liker ikke Shattrath, stygg by som jeg er "tvunget" til å oppholde meg i, med mindre jeg ønsker å bedrive 2 timer flyving daglig fra og til Dark Portal. 4. For mye "space age"-våpen. Jeg vil at ei øks skal se ut som ei øks, ikke en lyssabel fra starwars. 5. Jeg tok meg en pause på 2 måneder og begynte ikke igjen før for en uke siden. Alle som hadde spilt imens var vanvittig mye sterkere enn meg, og arena er håpløst for en paladin som meg i blått gear, når det finnes warlocker med 12000 hp som bare klør i fingrene på å ta meg. Prioritere det sosiale livet sitt er tydeligvis ikke lov lenger, da blir man straffa ved å være ubrukelig når man vender tilbake. 6. Forskjellen mellom Horde og Alliance finnes ikke lenger, annet enn litt andre farger og utseende. 7. Med mindre man raider aktivt så har man ikke stort å gjøre i BC lenger. Arena er det tross alt begrensa hvor mye det lønner seg å gjøre daglig, og med mindre man har det beste av det beste er man dømt nedenom og hjem som lag uansett. 8. Blizzard lovte at det skulle bli mindre grinding fra og med BC. Jeg har bare sett grove eksempler på det motsatte. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er enig med deg i alt du skriver Kombat Kaare. Legger bare til et poeng til. 9. BC dro med seg en haug av drittunger inn i spillet. Dem var der før også, men i mindretall. Finner Azeroth mye bedre å spille i som område. Er vel derfor det ar blitt en del karakterer rundt lvl 40 på meg i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå