optee Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Noen som har peiling på hvor man kan få tak i BIOS til et Gecube Radeon 9800 Pro 256? Virker ikke som om produsenten har det liggende på sine sider... Takk for tips! Endret 4. juni 2007 av optee Lenke til kommentar
optee Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Eh, drivere? 8779511[/snapback] Ikke drivere nei, BIOS, firmware til skjermkortet! Endret 4. juni 2007 av optee Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Firmware til skjermkort (regner med at du snakker om programvare som ligger på ROM på skjermkortet?) - det er ikke det samme som BIOS... Tror kanskje 'drivere' er det beste stalltipset jeg kan gi deg. Er vel bare å laste ned nyeste Catalyst? Lenke til kommentar
optee Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Vel de kaller det da for BIOS flere steder på andre fora... Det jeg er ute etter, er en oppdatert utgave av et program som jeg kan flashe skjermkortet mitt med - da skjermkortet plutselig har begynt å oppføre seg merkelig. De siste catalystdriverne har jeg forsåvidt prøvd, med det resultat at jeg fikk en "film" med blåe pixler over hele skrivebordet. Dette forsvant da jeg prøvde noen eldre drivere. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Her finner du bios til skjermkort, samt programmer for å oppdatere. GL HF Lenke til kommentar
optee Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 TY Skal prøve disse sidene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå