knutby Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg skall kjøpe meg et nytt tower, og har i den siste uka siklet på Thermaltake Miditower, Aluminium m/vindu CSA6000CSAW fra microplex.no Problemet er at det er utsolgt!! Vet noen hvor jeg kan få tak i et eller noe lignende? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvis de ikke har det på www.databutikken.no kan du prøve fritekstsøk i prisguiden. Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du kunne kanskje ha mailet microplex å høre med dem når dem fikk det inn igjen. Jeg mailet de om et annet tower en gang, tok ikke lange tiden før jeg fikk svar.. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Microplex er jo så geniale. Fikk svar mitt på natta en gang Sender fort gjør de også. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg prøvde å maile dem, men de vet ikke når de får inn nye. Sjekker prisguiden nå... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 iqdata i oslo har kanskje det hvis du bor i oslo. personlig syns jeg ikke det er noe tess "alle" har det,sjøl venter jeg på skyhawk som er døn lik raidmax 2 Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Sist jeg sjekke på iq data, hadde de det der. Ikke er de noe særlig dyrer enn microplex heller, og du slipper frakten Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Fant og kjøpte det på absolutt data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå