Gå til innhold

Bilferie i Europa med telt


Anbefalte innlegg

hmm har kikka litt på vieilleferme og "minimum stay is one week", er det sånn ovrealt eller? har jo bare tenkt å bli en natt eller to på hvert sted...

8797884[/snapback]

 

Ja, De sier noe der. Jeg kan ikke huske de detaljer der, men De kan sende mail ned og "snakke" med dem der nede.

 

Tror ikke det skal være store problemer med det.

 

Når det gjelder overnatting på / med rasteplasse ved Autobahn, så er det mange plasser en oppfordrer en ikke til å gjøre det.

 

Men De kan få kjøpt billige og oppegående narkosealarmer nå. Sjekk litt rundt på diverse campingvogn forhandlere.

 

Men at De sover trygt på rasteplass i Tyskland, ja, i forhold til Danmark / Sverige.

 

Har De noe spesielle "ønsker" om hva De vil se ?

 

Har vært i Europa med bil siden jeg var 2 år gammel, og har selvfølgelig reist nedover selv med bil så snart jeg fikk lappen.

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

8802883[/snapback]

 

er ikke helt oppdatert på hva jeg vil se, men moseldalen og riverian i allefall... må lese meg litt opp de neste uker på som er verdt å få meg seg, men bygdingen bør la være å næreme seg større byer med bil... men det går vel an å komme seg til forstedne å ta tog/buss in!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det meste har vel alt blitt sagt, men sier det likevel. Har vært nedover i Europa sammen med min famillie 7-8 ganger, da riktig med campingvogn. Har aldri planlagt noen ting. Vi kjører så langt vi kommer en dag og så finner vi en campingplass ved hjelp av en campingguide, disse bør egentlig kjøpes i Tyskland eller Nederland, disse landene er mestre på camping. Har stort sett aldri hatt problemer med å få overnatting, noen ganger har det vært vansklig å finne frem, men i disse GPS tider er vel ikke det noe problem. Var noe annet før man hadde slike hjelpemiddler *tenke til bake på den gangen vi sto fast i en trang italiensk bakgate med minibuss og campingvogn, og italinerene som myldret på terassene rundt, klokken eleve om kvelden*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...