Vitamin Bjørn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Som topic sier.. er det muligt mon tro? Hadde vært greit med en 24" iMac og kunne koble til 360 og Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis det er VGA eller komponent inn så går det helt fint. Det kan også funke med DVI, men da må skjermen støtte et analogt signal over DVI. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nei Sjokoladekake, dette går ikke. Men jeg har et veldig godt tips til deg. Kjøp deg Imac 20" istedet og spar de extra tusenlappene. Så kjøper du deg heller en 22" ekstern skjerm som du kobler til Imacen og Xboxen. Da dår du full HD kvalitet på den eksterne skjermen. Da kan du sitte på macen mens du spiller. Slik har jeg gjort det, og jeg er storfornøyd! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jo det hørtes jo og ut som en grei løsning, men skulle så inderlig hatt 2 like skjermer da.. hehe Får heller kjøpe en 27" Samsung eller noe å ha stående heller.. få litt større skjerm isamme slengen! Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...odhs1&sku=90803 Skal du ha skjerm og har rett under 10000 å brenne er dette et vanvittig bra alternativ. 27", 1920x1200 (mao, fullverdig HD), komponent, dvi og kompositt-innganger, samt integrert kortleser. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Nei da kjøper jeg heller et bra 37" 720p tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå