Samster Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg anskaffet med for ca 3 uker siden en Packard Bell på Elkjøp. Her Prisen var vel 7000,-(satt ned) Det er ingen tvil om at Elkjøp får denne i retur på sin 30 dagers returrett. Pcèn blir kun brukt til surfing og endel torrentnedlastning fra TPB.org(Jeg laster ikke ned noe som er godt kommentert). Likevel krasjer den stort sett hele tiden Jeg leser i diverse fora at folk er generelt skeptiske til Packard bell? Er det dårlige maskiner? Jeg har blitt fortalt at Fujitsu Siemens er de bærbare med best kvalitet? Hvis man ser bort i fra prossesorer, RAM o.l Er det noen PCer som skiller seg ut med gjennomgående god kvalitet? Lite feil o.l eller er dette uansett avhengig av hva slags type prossesor o.l du har og at alle pc`er så og si er skrudd sammen på samme benk i Kina. Jeg er ikke interessert i noe over 9000,-. Så folkens HP, Acer.... Hva bør en som er opptatt av kvalitet(alt er relativt :!: )velge? Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tja, generelt sett er det best kvalitet på laptoper som er retta mot bedriftsmarkedet. F.eks. Dell Latitude eller Lenovo Thinkpad eller HP sine serier for bedrifter. Konsumentpcer fra packard bell, Dell, HP, Acer osv. har eg dårligere erfaring med. Problemet ditt er at god kvalitet ofte koster også. Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Personlig har jeg gode erfaringer med FS (Og Cinet, faktisk...). Min tidligere sjef hadde klokkertro på IBM/Lenovo, men de blir kanskje litt dyre? Forøvrig er jeg MEGET glad i min MacBook dersom du har et åpent sinn mht. OS. Den begynner på 8990,- Lenke til kommentar
Samster Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Takk for svar. Mac er nok helt uaktuelt. Jeg ser jo tross alt på en del film siden jeg bruker den til nedlastning. Skjermstørrelse betyr litt, så en liten Notebook er nok uaktuelt(selv om jeg har tilkoblingsmuligheter til TV) Denne 17" til PB på nesten 4 kg ble midlertidig litt i det største laget, så jeg kommer til å satse på en 15,4" tenker jeg. Lenke til kommentar
Samster Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Lurer på denne fra Elprice. Får jeg en bedre PC da? Hva med denne Intel prossesoren kontra AMD`en på PB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå